Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

Marketing

UGOVORI O KORIŠTENJU OZNAKE



DEVET NAJVEĆIH TVRTKI

U Ministarstvu poljoprivrede potpisani su 18.3. ugovori o korištenju oznake „Jaja hrvatskih farmi“ između Hrvatske poljoprivredne agencije i devet najvećih domaćih proizvođača jaja čija proizvodnja čini više od 70 % ukupne nacionalne proizvodnje svježih jaja. Ugovore su potpisali predstavnici tvrtki : Luneta, Piko, Gala, Agrokoka Pula, Nujić Marko, Samita-Komerc, Perfa-Bio, Vrana i Žito.
Cilj projekta je zaštita i jačanja domaće poljoprivredne proizvodnje.

Image and video hosting by TinyPic

Označavanje svježih konzumnih jaja Znakom je promotivna kampanja domaće proizvodnje svježih konzumnih jaja na hrvatskim farmama, kako bi se osiguralo povećanje potrošnje jaja uz istovremeno povećanje proizvodnje konzumnih jaja na hrvatskim farmama kao i informiranje potrošača o podrijetlu svježih jaja koja se sustavno kontroliraju.Sva hrana koja se označava Znakom, mora udovoljavati važećim propisima koji se odnose na tu hranu. Pravo na korištenje Znaka ostvaruje se za konzumna jaja proizvedena na hrvatskim farmama. Jaja koja se stavljaju na tržište moraju se proizvoditi, pakirati, čuvati i transportirati na način kojim se osigurava očuvanje njihove kakvoće. Proizvodnja jaja u Republici Hrvatskoj propisana je Pravilnikom o kakvoći jaja. Korištenje oznake je dobrovoljno i proizvođači je mogu koristiti nakon potpisanog ugovora.

Podaci o proizvodnji jaja u RH
Proizvodnja kokošjih jaja (2013.) = 605.553.000 kom
Potrošnja (2011.): konzumna jaja = 153 kom/stanovniku
(Izvor: DZS)

Ovo je četvrta u nizu oznaka na gotovim proizvodima domaćih proizvođača prehrambenih proizvoda koje je osmislila Hrvatska poljoprivredna agencija. U upotrebi sur i oznake za proizvode mesa, mlijeka i meda.






Post je objavljen 20.03.2015. u 23:48 sati.