U pansionu u kojem radim odsjeda dosta stranaca, koji mahom poslovno dolaze u ovaj kraj, ali su obišli, neki i doslovce, cijeli svijet.
Navečer, umorni od posla, vole poslije večere malo porazgovarati, da su maknu malo mislima od posla, a nemaju nikog s kim bi se malo opustili u razgovoru, no zato naravno postoje konobari.
Sinoć su mahom svi odabirali Pink meni, koji imamo u sklopu Pink Weeka, pa su tako prvo uživali u
rižotu s ciklom, rukolom, listićima parmezana i tartufatom za predjelo
zatim u pilećoj roladici sa šparogama, zeleno povrće na začinskom maslacu, pink pire, pesto od pistacija
i na kraju se zasladili sa puslicama s tučenim vrhnjem i bobičastim voćem, rahlim čokoladnim kolačom s korijanderom i sladoledom od vanilije
i uz sve to još čaša rose vina (usput da napomenem, danas je zadnji dan Pink Weeka i za slatki petak su još u ponudi i Sacher, Doboš, Tiramisu i Beze uz Rose), kad mi jedan gost kaže:"Imate veliki problem!"
Iako mi se to nije vidjelo na licu, zaledio sam se, znam da je hrana izvrsna, servis dobro odrađen, u čemu bi mogao biti problem?
Marketing vam ne valja, reklamirate samo more, a temelj reklame bi vam morala biti odlična hrana s prirodnim namirnicama!
I zaista, ipak Hrvatska još nije zagađena, čista je (barem za sada), i to bi morao biti naš adut, a ne onaj moto "Hrvatska - puna (jadnog) života"
nego bi naš moto morao biti "Hrvatska - zemlja prirodnih namirnica"