Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

Marketing

ZAŠTO KUPOVATI HRVATSKE PROIZVODE?



POTROŠNJA DOMAĆIH PROIZVODA ČUVA RADNA MJESTA
I STVARA UVJETE ZA RAZVOJ I POSLOVANJE!



Djelatnice EURO MILK mljekare napisale su skalu sudionika u lancu - od proizvodnje do dopreme proizvoda na prodajno mjesto - koji su ovisni o prodaji domaćeg peroizvoda. U konkretnom slučaju riječ je o proizvodima mljekare EURO MILK iz Beloslaveca u Zgrebačkoj županiji.
Ta mljekara spada u kategoriju malih hrvatskih mljekara, a jedan od dvojice njenih vlasnika Božidar Kuzmić predsjednik je Udruge malih mljekara. Mljekara EURO MILK proizvodi između ostalog i nekoliko vrsta sireva od domaćeg kravljeg mlijeka pod imenom DRAGEC, koji su brend mljekare, robna marka Zagrebačke županije, a sve više i hrvatski brend.


Podsjećam ; tekst u kojem razgovoram s gospodinom Kuzmićem o EURO MILK mljekari objavila sam na AgroPolitiki na ovoj internet adresi na datumu 26.4. 2013. godine.


Image and video hosting by TinyPic

Post je objavljen 05.03.2015. u 23:52 sati.