Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/vilaravijojla

Marketing

Propagandni plakati protiv nesreća na radu, sugeriraju na sigurnost i odgovornost



Neki od glavnih faktora koji moraju biti zadovoljeni su:
1. Mjesto postavljanja plakata
- o sadržaju ovisi na koje mjesto plakat treba postaviti
- ukoliko se plakat opaža u prolaženju npr. trgovine, autoceste tekst mora biti kratak
- ukoliko je plakat smješten u prostoriji gdje se ljudi zadržavaju ne radeći nikakav posao npr. čekaonice, kupei u vlaku, tekst može biti duži i ponekad se može sastojati od nekoliko poglavlja,
- u radnim organizacijama plakate treba postavljati po istom principu, ali ih ne treba postavljati u radionicama jer mogu dekoncentrirati radnika,
- na radno mjesto potrebno je postaviti parolu u vezi sa zaštitom,
- plakat mora biti odvojen od ostalih obavijesti i oglasa tako da bude uočljiviji,
- propagandne plakate treba zamjenjivati novima jer brzo dosade,

2. Veličina plakata
- ovisi o mjestu na kojem se plakat nalazi, na otvorenom prostoru treba biti veliki kako bi ga se opazilo, a u zatvorenom manji kako bi ga se moglo pogledati u cjelini.

3. Sadržaj
- može uvjeravati, zapovijedati, sugerirati, navoditi na razmišljanje, nasmijavati, a može i užasavati.
- sadržaj plakata mora biti jasan i mora se odnositi samo na jednu misao. lustracija mora biti jednostavna i razumljiva sa što manjim brojem likova.

Ilustracije s tekstom mogu se podijeliti u dvije grupe:

1. Ilustracije koje nešto poručuju, a tekst služi kao dopuna ili podrška toj poruci
2. Ilustracija koja služi za privlačenje pažnje, ima privlačne boje, a jedino tekst nosi poruku, tekst mora biti jasan i u večini slučajeva kratak ( 10 riječi I otprilike 10 sekundi za čitanje)
- treba biti sastavljen od velikih I malih štampanih slova
- plakat mora sadržavati određeni apel, npr. za sigurnost , obiteljsku odgovornost i slično.


Post je objavljen 23.02.2015. u 13:43 sati.