Eto, kako smo mi predivan narod. 2,8 milijuna kuna za "full of life". Znači za 3 riječi. Ajmo biti realni i gledat realno:
Da se ne bavite marketingom, nego da na primjer, imate završenu neku xy srednju školu, kolko bi vi uzeli, da vam dođe HTZ i kaže vam "smislite nam moto."?
Znači, da se mene pita, ja bi im odgovorio "plati mi kavu i bijeli marlboro i mogu ti smislit formulu za nukrealnu fiziku, a ne za moto HTZa.
Ajmo dalje...
Da ste završili faks, znači, da ste se za*ebavali 5 godina na faksu (marketing i sl.), te da imate firmu koja se bavi tim stvarima, kolko bi onda uzeli?
Da, mislim da shvaćate poantu. Kolko god ljudi da firma ima, ne može uzeti 2.8 milijuna kuna.
Shvaćam, to su novci sveukupno, znači od izrade plakata, spotova, novinskih oglasa i sl.
Ali eto, ja si nedam mira od ovoga. Zašto ta naša turistička zajednica (koja stalno raste) nije recimo došla na faks novinarstva i pitala studente da im smisle nešto, zašto nije došla do dizajnera, grafičara studenta (ili čak srednjoškolaca) te dala mladima priliku?
Imam osjećaj da je ovo namješteno, ne znam zašto. Mislim da je to moja tvrdoglavost, koja me nekad skupo košta. Ali budimo realni, dati te novce u ovoj državi, u trenutnoj situaciji..
I meni je dosta, da.
Post je objavljen 14.02.2015. u 17:24 sati.