1. HPB: jednaki i jednakiji
(Portal MUF o tomu komu je u krdu dobro i konceptu interesne "jednakosti" kroz analizu reklame HPBa)
2. "Podijelili smo se!" Jao tragedije. O čemu je riječ? Pa o tome da je nepatvoreni kič (krajnje patetičnog pozivanja na nacionalnu nerazjedinjenost / jedinstvo) srastao u hrvatsko javno promišljanje i diskurs, postavši opće mjesto na koje se ozbiljno poziva. Od lokalnog šofera koji nad volanom jauče da bi "Mi Hrvati bili naj-u-svemu-zemlja na svijetu samo da nismo podijeljeni na ustaše i partizane" sve do friške Predsjednice koja od juga do sjevera skuplja muškarce u tajicama za svoj svehrvatski inauguracijski kordon povijesnih postrojbi (pod parolom "Evo svima bi nam bilo dobro samo da smo ovako ujedinjeni u hrv(r)atovanju, kao što nismo, šmrc. Traži se Ujedinitelj, pa evo Me, a sad oro-oro za mnom u kolo, bez iznimke svi, hopa-cupa, skakućimo kao jedan, glavaševci i oni koji su gutali sok akumulatora, krvnici i njihove žrtve, jednaki u ime svetog nacionalnog Jedinstva.").
Post je objavljen 13.02.2015. u 21:00 sati.