Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/drustveno-odgovorne

Marketing

Babybonus!

Babybonus zapravo je tek jedan od zanimljivih programa tvrtke dm, jednog od najvećih drogerijskih lanaca u srednjoj i jugoistočnoj Europi, kojim ona promiče društvenu odgovornost ne samo kao nezaobilazni dio suvremenog poslovanja, već i kao jedan od fokusa tvrtke. U Hrvatskoj je pokrenut početkom 2004. godine, a ideja je u potpori obiteljima na način da tijekom prvih godina djetetova života roditelji primaju uistinu korisne savjete i informacije o odrastanju djeteta, kao i besplatne proizvode te nemale popuste pri kupovini ne samo u dm-u vec i kod partnera dm babybonusa. Svaka novorođena beba uključena u program daruje se paketom pelena babylove.





DM se od 2007. do 2011. godine uključio u projekt "Prijatelj djece" te je tako za svaku prijavu roditelja u program babybonus izdvajao 20 kuna. Prikupljena sredstva svake godine donirana su za potrebe rodilišta u Republici Hrvatskoj.

Vinkovačko je rodilište 2008. godine primilo 299.160,00 kn, rodilište Opće bolnice dr. Ivo Pedišić u Sisku 2009. 335.700,00 kn dok su 2011. godine sredstva prikupljana pune dvije godine donirana za nabavu tandemskog spektrometra masa (dijagnostičkog uređaja vrijednog 1,8 milijuna kuna kojim je omogućeno rano otkrivanje velikog spektra nasljednih bolesti novorođenčadi) KBC-u Rebro, za potrebe svih rodilišta u Hrvatskoj.


Post je objavljen 18.01.2015. u 18:24 sati.