Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/fantomi

Marketing

Važnost društveno odgovornog poslovanja u tržišnoj utakmici

Društveno odgovorno poslovanje (DOP) postalo je dio tržišnog natjecanja. To nam pokazuju današnje tvrtke kojima veći profit nije jedini prioritet. Sve današnje tvrtke, domaće i inozemne, su shvatile da je sam profit kratkoročna karika u dugoročnom razvoju kompanije. Svima je postalo iznimno bitno da ih se percipira kao društveno odgovornima, odnosno, kao tvrtkama koje izrazito puno daju za zajednicu. Neki idu čak i korak dalje pa agresivnim marketingom žele stvoriti privid i sliku u glavama kupaca da više daju u zajednicu nego što dobivaju od nje.


Izvor: Poslovni.hr

U moderno doba često možemo čuti uigrane govore kako treba doći do promjene te kako svi trebamo biti društveno odgovorni, no riječi su jeftine, a djela bi trebala govoriti sama za sebe. Većina potrošača više vjeruje kompanijama za koje znaju da su društveno korisne.

Društveno odgovorno poslovanje je nešto o čemu bi u svome poslovanju trebale razmišljati sve tvrtke, no djela su skupa pa ne daju svi doprinos društvu koji bi mogli. Ipak svugdje, pa tako i u Hrvatskoj ima nekoliko dobrih primjera tvrtki čija je poslovna politika da djela govore više od riječi.

Cemex, jedan od vodećih proizvođača cementa u svijetu, potiče društveno odgovoran projekt pod nazivom „Lintar“. Lintar, prvo maslinovo ulje u Hrvatskoj nastalo iz rekultiviranih površina rudnika, dobiva se iz CEMEX-ovog maslinika zasađenog u okviru projekta sanacije i rekultivacije eksploatacijskog polja Sv. Juraj - Sv. Kajo. Maslinici broje približno dvije tisuće stabala maslina, većinom sorte oblica, a njihovo održavanje su 2009. godine preuzeli članovi Udruge dragovoljaca veterana Domovinskog rata Dalmacijacement.


Izvor: Cemex.hr

Konzum, kao najveći hrvatski trgovački lanac, provodi projekt pod nazivom „Vratimo djecu na igrališta“ koji je pokrenut prije nekoliko godina, s ciljem i željom da što većem broju djece i mladih diljem Hrvatske omoguće kvalitetna i sigurna mjesta za igru i druženje. Osim izgradnje igrališta, cilj Konzuma je u sklopu ovog projekta promovirati i važnost boravka djece na otvorenom, bavljenja sportom i kvalitetnog druženja s vršnjacima i roditeljima.


Izvor: Konzum.hr

Plavi radio, jedan od najslušanijih radio stanica u Republici Hrvatskoj, svojim projektom “Kvartoteka” pokazali su iznimnu društvenu odgovornost na pomalo neuobičajen način. Tijekom 12 tjedana trajanja projekta Soundset Plavi radio je emitirao program iz 12 zagrebačkih kvartova te organizirao sportsko – humanitarne akcije.


Izvor: Soundset.hr






Post je objavljen 18.01.2015. u 17:31 sati.