Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/drustveno-odgovorne

Marketing

Promjena kao ključ uspjeha

Budi promjena koju želiš vidjeti u svijetu“. Ghandi

Vodeći se Ghandijevom izjavom prirodno bi bilo reagirati i svojim istupom i djelovanjem utjecati na promjene koje se dešavaju ljudima koji su se našli u nezavidnoj situaciji radeći u Benettonu, H&M- u i drugim navedenim poduzećima. Međutim, statistike govore drugačije: od devetoro ljudi samo jedan se odlučuje na promjenu i ustraje u njoj.

Premda ljudi suosjećaju s akterima iz navedenih primjera, ipak radije odlučuju ostati u sigurnosti svojeg vlastitog poznatog djelovanja i stečenih navika. Usporedila bih to sa kukuljicom gusjenice u kojoj se gusjenica sama osjeća zaštićeno i ugodno i kao takva najradije bi ostala tu gdje jeste.
Takvim ljudima koji su poput gusjenica nedostaje hrabrosti, sigurnosti i vjere u ostvarenja svojih ciljeva i što ti ciljevi izgledaju teže ostvarivima teže se odlučuju na promjenu. Takve ljude se još može nazvati „pokazivačima vremena“ jer ne donose promjene i ne izlaze iz svojih kukuljica ma kolika bila nepravda u društvu.

Ono što je bitno naglasiti jest da se treba oduprijeti takvom stilu života. Treba reagirati tamo gdje to situacija zahtjeva. Treba odbaciti mogućnost usvajanja sinonima „pokazivača vremena“ i postati „graditelj satova“. Treba dozvoliti prirodi da djeluje i da iz gusjenice nastane leptir jer je to prirodan proces kojem se nema smisla odupirati.



Budite graditelji satova. Jedino kao takvi možete graditi bolju budućnost sebi,svojim budućim generacijama i ostatku društva. Budite graditelji satova i na konstruktivan način djelujte za dobrobit cijele zajednice i planete zemlje.
U svijetu je mnogo „graditelja satova“ koji su svojim djelovanjem ostvarili velike promjene u društvu ,a njihova imena nisu na listama vodećih bogatih ljudi u svijetu.

Jeste li ikada čuli za imena Tonya Coppola ili Guntera Paulia?


Post je objavljen 13.12.2014. u 22:57 sati.