6. prosinca 2014.
Da bi osoba razlikovala dobro od zla, mora se okrenuti svetim spisima. Vede su (pro)izašle iz samoga Boga, a mudraci, usklađeni s Božjim glasom, 'čuli' su ih i prenijeli učenicima. Taj proces prenošenja Veda i u njima sadržane mudrosti nastavlja se kroz mnoge generacije gurua i učenika sve do danas. Upanišade,Brahma sutra i Bhagavad-Gita sadrže samu bit Veda. Stoga su određene kao ‘tri temeljna teksta' (prasthana traya) duhovne znanosti. Glavni cilj ljudskog života može se ispuniti jedino stjecanjem višeg znanja; ono čini čovjeka svjesnim da nije neosjetljivo tijelo, već Utjelovljenje Bitka-Svijesti-Blaženstva. Kad osvijestite i iskusite ovu istinu, slobodni ste od magle neznanja i oslobođeni već u ovome životu.
(Sutra Vahini - 'pravilo izraženo u kratkim aforizmima Brahmana' ili niz aforizama Brahmana)
Uništite ego i više nećete trebati tražiti oslobođenje. Vi ćete biti oslobođenje samo. (Baba)
7. prosinca 2014.
Žrtveni obred (yaga) propisan je u Vedama obrednim propisima(karmakanda) koji objašnjavaju karmu ili djelovanje kao duhovni put. Koristi se za posvećivanje vremena i ispunjenje cilja ljudskog rođenja. Praksa odricanja i posvećenosti putem rituala (yaga)potiče svjetovnu sreću i duhovni napredak. To pak potiče dobročinstvo i društvenu povezanost. Ritualne žrtve raduju božanstva koja upravljaju silama prirode i donose kišu. Kiša pomaže rastu usjeva i umnožava hranu za čovjeka i životinje. Djelovanje koje je odvojeno od duhovnih ciljeva i koje je bez poštovanja i poniznosti vodi u umišljenost i autoritativnost. Pretvara osobu u arogantnu i okrutnu. Indijski mudraci zapisali su da sveaktivnosti moraju biti učinjene kao yaga, kao darovi Božjoj slavi, u ozračju zahvalnosti i strahopoštovanja, poniznosti i posvećenosti. Cilj svega djelovanja, svih aktivnosti, idealiziran je kao sreća i mir za sva živa bića.
Božanski govor, 3. listopada 1970.
Sav rad je Božji, On nadahnjuje, On pomaže, On izvršava, On uživa i On je radostan. (Baba)
Post je objavljen 07.12.2014. u 10:50 sati.