Po zamolbi Livie Pavletić, objavljujem kratku recenziju nove knjige Seada Alića pod naslovom "Masmedijski fundamentalizam", upravo objavljenu u izdanju koprivničkog Sveučilišta Sjever.
O najnovijoj knjizi Seada Alića, Masmedijski fundamentalizam, najslikovitije bi mogli govoriti naslovi pojedinih poglavlja. Autor se tako uvodnim tekstom pita: Čemu filozofija ako nije filozofija medija. Sljedećim tekstom detektira se fenomen kojega autor naziva Komunikacijski stampedo. Prva cjelina tekstova završava se tekstom koji je najznačajniji i koji je preuzet za naslov knjige: Masmedijski fundamentalizam.
Drugo poglavlje knjige posvećeno je snazi moguće sinergije novih tendencija u umjetnosti (Sinergija umjetničkih pristupa u otvorenosti novih medija) odnosno kritici 'samoskrivljene nezrelosti' filozofije koja se skrivanjem u estetičku dimenziju oslobodila dužnosti promišljanja svih dimenzija bitne ljudske dimenzije – kreativnosti.
Treća cjelina posvećena je pitanjima slobode, determinizma i tehnodeterminizma, usmenosti i pisma, tipografske svijesti, a donosi i zanimljivu analizu Tolstojevih stavova o tisku.
Završna cjelina posvećena je promišljanju odnosa religije i medija. U uvodnom tekstu ove cjeline autor se pita kako je uopće moguće postaviti pitanje (o odnosu islama i Europe. Slijedi analiza Odijevanje u dobu skidanja, da bi cijela knjiga bila zaključena tekstom Religijsko brendiranje tla.