Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/knjigoljub

Marketing

NOVO: Sead Alić - 'Masmedijski fundamentalizam' (Sveučilište Sjever, 2014.)



Sead Alić
'Masmedijski fundamentalizam'

izd. Sveučilište Sjever
Cijena: 140,00 kuna
Broj stranica: 301
Format: 140 x 200 mm

Riječ izdavača



Pitanje masmedijskog fundamentalizma koje otvara ova knjiga nije samo pitanje koje je aktualno u okvirima filozofije medija, nove filozofske discipline koju je utemeljio upravo autor knjige, nego je i pitanje od velike važnosti za suvremenu kulturu i društvene zajednice. Zbog toga je rasvjetljavanje, pa i kritika tog fenomena, neophodna radi razumijevanja suvremenih masmedija i njihova djelovanja na konzumente medijskih sadržaja. U tom duhu autor u knjizi analizira utjecaj suvremeni masmedija na društvene odnose i diskurse. Znanstveno kompetentno i teorijski relevantno autor oslikava bremenite pojave i probleme u komunikacijskom okruženju, nudi niz filozofskih gledišta i pojmova, poziva se na kritičko poimanje i dijalog, što djelu daje specifičnu dimenziju.

O najnovijoj knjizi Seada Alića, 'Masmedijski fundamentalizam' najslikovitije bi mogli govoriti naslovi pojedinih poglavlja. Autor se tako uvodnim tekstom pita: Čemu filozofija ako nije filozofija medija. Sljedećim tekstom detektira se fenomen kojega autor naziva Komunikacijski stampedo. Prva cjelina tekstova završava se tekstom koji je najznačajniji i koji je preuzet za naslov knjige: Masmedijski fundamentalizam.

Drugo poglavlje knjige posvećeno je snazi moguće sinergije novih tendencija u umjetnosti (Sinergija umjetničkih pristupa u otvorenosti novih medija) odnosno kritici 'samoskrivljene nezrelosti' filozofije koja se skrivanjem u estetičku dimenziju oslobodila dužnosti promišljanja svih dimenzija bitne ljudske dimenzije – kreativnosti.

Treća cjelina posvećena je pitanjima slobode, determinizma i tehnodeterminizma, usmenosti i pisma, tipografske svijesti, a donosi i zanimljivu analizu Tolstojevih stavova o tisku.

Završna cjelina posvećena je promišljanju odnosa religije i medija. U uvodnom tekstu ove cjeline autor se pita kako je uopće moguće postaviti pitanje o odnosu islama i Europe. Slijedi analiza Odijevanje u dobu skidanja, da bi cijela knjiga bila zaključena tekstom Religijsko brendiranje tla.



Više o autoru i njegovim brojnim knjigama : www.seadalic.com




Post je objavljen 02.12.2014. u 13:56 sati.