Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/femaleteam

Marketing

Što je društveno odgovorno poslovanje?


Biti društveno odgovoran ne znači samo ispunjavati zakonske obveze, već i preko toga, investirati u ljudski kapital, okoliš i odnose sa stakeholderima. Investiranje u tehnologije koje nisu opasne po okoliš može doprinjeti kompetitivnosti poduzeća. U socijalnoj sferi, ulaganje u edukaciju, radne uvjete te usvajanje dobrih odnosa sa zaposlenicima također može doprinjeti produktivnosti.

Znači možemo zaključiti da je Društveno odgovorno poslovanje koncept u kojem poslovni subjekt odlučuje na dobrovoljnoj osnovi doprinositi boljem društvu i čišćem okolišu u interakciji s ostalim stakoholderima, te vodi do uspješnog poslovanja.





Primjer društveno odgovornog poslovanja sretanyes

Multinacionalna kompanija Avon, osnovana 1886. godine u New Yorku, u svojih je 125 godina poslovanja postala najveća svjetska kompanija u izravnoj prodaji, kozmetike s prihodima od preko šest milijardi američkih dolara u 2011. godini.
U Hrvatskoj posluje od 1997. godine. Danas Avon u Republici Hrvatskoj zapošljava 37 osoba, te broji više od 13.000 Avonovih „Ladies“ proizvoda i 100.000 stalnih korisnika što ju postavlja na vodeću poziciju unutar Dunavske regije.

Ponosi se svojom titulom „kompanije za žene“, a duga tradicija predanosti ženama istovremeno je jedan od najznačajnijih čimbenika njezine konkurentske prednosti, kao i temelj društveno odgovornog poslovanja kompanije. Borba protiv raka dojke, projekt „Avon Breast Cancer Crusade“ lansiran je 1992. godine u Ujedinjenom Kraljevstvu, te danas uključuje programe borbe protiv raka dojke u više od 50 zemalja diljem svijeta među kojima je i Republika Hrvatska u kojoj godišnje oboli oko 2.500 žena.

Osim brige za život ljudi u zajednici, Avon posebnu pažnju posvećuje i zaštiti okoliša, te brizi o životinjama. Također, naglašavaju kako su ljudi izvor njihovih konkurentskih prednosti, te ih sukladno tome potiču ih da budu društveno osjetljivi, a pri njihovoj izobrazbi koriste najnovije inovativne metode prenošenja znanja.
Raznovrsnost humanitarnih i filantropskih programa pokazuje kako Avon aktivno radi na tome da postane vodeća svjetska zaklada s fokusom na žene i predani svjetski predvodnik zdravlja i dobrobiti kako žena, tako i zajednice u cjelini.



Što Vi mislite, je li društveno odgovorno poslovanje prednost ili opterećenje za tvrtke?


Post je objavljen 16.11.2014. u 11:18 sati.