Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/blogotype

Marketing

START UPs :-)

Što hrvatski političari mogu naučiti iz izraelskog ekonomskog čuda?

Uz dužno poštovanje Šternu, start-up fenomenologija ima veze s predznanjem, koliko i krava s jablanom - poznaje ga, al' je se toliko tiće koliko je dobro pasti hladnu travu u njegovoj sjeni.
Start-up nije pojedinačni projekt ili fenomen, već gospodarsko društvena klima.
A ključni resurs svake takve klime iz perspektive START-UPa je neuspjeh - jer je on kapital budućeg uspjeha.
Makar čitate riječi većina vas pita što je pjesnik htio reći?
E' pa pjesnik je htio reći da se nitko nije rodio naučen, osim onoga tko se naučio na lovu od rođenja te pripadajuči joj nedostatak investiciijskog rizika.
Dakle poduzetništvo je stanje duha, koji ne može bez energije, a energija vas kroz ideju vuče iz poraza u novi pokušaj. Upravo na tom putu se događa edukacija, točnije svijest o znanjima koja trebate usvojiti ili o manjkavosti vašeg projekta.
U taj proces sve pametne zemlje ulažu i ne očekuju veći povrat u projektima-početnicima od 25%, a mi se hvalimo 75% učinkom na polju takvih investicija.

Izgleda kao da smo mi uspješniji?
Sada lijepo zatvorite oči i razmislite još jednom.
jer,
nothing is as simple as it looks on first sight
and everything is much more simple than it appears to be



Post je objavljen 29.10.2014. u 09:34 sati.