Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/blogotype

Marketing

JA PAMETAN TI GLUP!

Vrijeme je da se ovu neoliberalnu floskulu već jednom demistificira!
Riječ je o "uspješnosti" upravljanja putem "nepopularnih" poteza.
Ova floskula je krajnje diskriminirajuća, potcjenjivačka i patronizirajuća, jer pretpostavlja dvije strane od kojih je jedna "upravljačka", vizionarska i lucidna i na njoj se nalaze upravljači, poduzetnici i lideri, a na drugoj zaposlenici koji "ne kuže".
U koliko je potez koji se namjerava povući ispravan i poslovno opravdan, tada on ne može biti "nepopularan i bolan" jer čini na dobro tvrki i kolektivu u cijelosti. U koliko to nije tako onda ide na uštrp druge strane, sujeti i ograničava prava ili dobrobit zaposlenih a time i (zdrave) kompanije.
Stoga kvalitetni potezi nisu bolni! Ako su bolni za kolektiv onda je kolektiv loše odabran ili kvaran što je opet odgovornost poslodavca. Ako je kolektiv zdrav, onda je "bolna" manipulacija njime te kolektiv zdravo reagira otporom, a ako poslodavac nije u stanju objasniti "cijelu sliku" promjena koje uvodi onda je jasno tko je tu u stvari BOLAN.
Ista je stvar i s državom, i njenim "bolnim rezovima"!



Post je objavljen 04.10.2014. u 10:51 sati.