Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/junac

Marketing

Toscana

U Toscani je trava zelenija. Čudno je vidjeti trstiku, a da ne skriva pogled na more.

Talijani se vrlo kaotično kreću pločnicima i trgovima. Modno su neopterećeni pa je tamo alternativa zapravo mainstream (ili je mainstream alternativa). Zagrebačka špica je New York čak i za Firencu.

Salame režu vrlo tanko, u dućanu ili fast foodovima. Iako fast foodovi i nisu toliko fast - sendviče rade pred tobom. Pred tobom prerežu kruh (svaka paninoteka ima neki svoj poseban kruh), pred tobom narežu salamu, pred tobom narežu sir.

U trafikama nema od igle do lokomotive. Na kioscima su tiskovine (s time da dnevne novine uopće nisu izložene pa se zapitaš prodaju li ih uopće), duhan u tabaccherijama, a kondomi samo u ljekarni. Zapravo mi se ta isključivost i specijaliziranost sviđa. Profit na tri različite strane.

Na neki su način neprogresivni, ne mijenjaju se, vjerojatno nikada neće promijeniti navike kretanja i provođenja vremena u gradu, kao ni sigurno nikada navike hranjenja. Zagonetka je kako nakon toliko tjestenine navečer iza 9 nisu svi skupa deblji.

Nema Dione i Konzuma u centru grada, kao valjda ni nigdje u svijetu osim kod nas. Mi smo ipak, čini se, dosegli prilično visoke vizualne standarde samoposluživanja i pekarnica. Kada kažem vizualne standarde, mislim: izgleda lijepo i uredno. Prevedeno: ima puno stakla i zrcala.

Toranj u Pisi uopće nije nakošen. Upravo suprotno: uspravan je. Ali je teren na hero.



Za ozbač, zbilja je nakošen i izgleda kao da će pasti ovaj tren.




Post je objavljen 07.12.2014. u 10:00 sati.