RECENZIJA: Brucošijada FPZG-a, Zagreb (18.10.2014.)

"Program je tako otvorila grupa Čudnoređe pred rasprodanom Močvarom od desetak prijatelja i okorjelih fanova. Sve skupa kao da je bilo dodatno ismijano razglasom koji je u tim trenutcima bio prilagođen hipodromskim uvjetima.Takvo neočekivano i pomalo turobno okruženje je rezultiralo prilično rijetkim frontmenovim scenskim eskapadama (mislim na bacakanje, grčenje, silaženje u publiku itd.), na koje nas je kroz godine naviknuo, ali nije utjecalo na svirku koja je bila kvalitetna kao i uvijek. Zahvaljujući učestalom koncertiranju, momci su dosegnuli zavidnu razinu usviranosti u žanru koji je unatoč svojoj povremenoj progresivnosti i dalje dovoljno tekstualno lucidan i zabavan, muzički plesan i pitak, ali i, što je možda najvažnije, potpuno jedinstven i unikatan. Nikad niste čuli takav bend poput Čudnoređa, ne bi li vam već to trebalo biti dovoljno dobar razlog da dođete, poslušate i podržite? Očito ne, očito je comfort zone ipak kimati glavom na tisuću puta prežvakane hip hop klišeje o pušenju skunka uz beat od 3 kune. No, što je tu je. Od Čudnoređa smo čuli standardnu set listu kojom uvijek iznova uspije izvući barem poneki smiješak, ali i na pomaknut način poslati poruku. Lijepo je znati da tu negdje, na margini scene, egzistira ovaj šašavi bend koji će vas, ako mu se prepustite u potpunosti, uvijek rado odvesti na šetnju po litici ludosti." (Ujak Stanley)

"Večer je započela u ekscentričnom, ali veselom tonu Čudnoređa. Galama, uživljenost i energija Ognjena Bašića, kao i odličan i uvježban bend, nisu mogli odvojiti mase ljudi od plastičnih čaša na nasipu, unatoč hladnoći koja je vladala van koncertnog prostora. Dok je Čudnoređe kidao genijalnim Stevom Čokrlićem i pružao dobru glazbenu podlogu za čaganje, divljanje i divljenje osebujno živopisnim stihovima – ljudi nigdje. Kako to obično biva, s prva dva izvođača publika se nije puno družila. Nezasluženo? Dabome." (Marta Lucić)

Post je objavljen 21.10.2014. u 12:13 sati.