Znajući koliko našoj Madonni znači inicijativa za slobodu govora artforfreedom.com i koliko tome posvećuje pažnju na društvenim mrežama, moramo se potruditi da ostavimo naš trag na zidu ArtForFreedom! Pozivam sve fanove iz regiona za sudjelovanje u ovom malom projektu!
Za ovaj projekt ću iskoristiti stih pjesme "Why's It So Hard?", pitanje koje Madonna postavlja društvu, traži razloge koji spriječavaju ljubav između ljudi i jača jednostavnu poruku - držimo se skupa, borimo se protiv diskriminacije i volimo jedni druge.
Osmislio sam da svaki izabrani čitatelj drži po jedno slovo iz stiha "Bring, sing, wear, share your love". Stih ima 26 slova, stoga prvih 25 fanova, sebe ne brojim, koji se jave na Facebook stranicihttps://www.facebook.com/madonnablog.hru inboxu dobiva zadatak!
BRING (,)
SING (,)
WEAR (and)
SHARE
YOUR LOVE
Krenimo sa "B", a svaki naredni obožavatelj koji se javi u inbox na Faceu dobiva svoje slovo s kojim će se morati uslikati. Vrlo je jednostavno, slažemo stih pjesme. Trebate vaše slovo držati u ruci. Možete svoje slovo isprintati, sami ga napisati na papiru, obojati bojicama, nekom drugom materijalu ili ukrasiti, važno je da vaše slovo bude u prvom planu na slici, velikom formatu, jasno i čitljivo! Boja slova nije važna, ni pozadina iza vas, kao ni hoćete li uslikati svoje lice ili ne. Slobodno pitajte ako postoje neke nejasnoće.
Sve vaše poslane slike ću spojiti u jednu poput kolaža i poslati na artforfreedom.com, kao i na društvene mreže. Uz to ću priložiti jednu poruku i vaša imena (ako ih želite otkriti). Bez obzira osvanemo li ili ne na zidu Artforfreedom.com, zar nije divno da se svi udružimo i uradimo nešto zajedno?
Svi sudionici ovog projekta, odnosno vas 25 sudjeluje i u nagradnoj igri koju sam priredio u suradnji sa Universal Music Hrvatska! Universal Music Hrvatska nagrađuje dobitnika s DVD izdanjem "MDNA World Tour"! Samo je jedan dobitnik nagrade i bit će izabran nasumce putem programa. Ime dobitnika ću objaviti na Facebooku i web stranici.
Universal Music Hrvatska
Universal Music GmbH je tvrtka-kćer vodeće svjetske diskografske kuće Universal Music Group International, koja je pak dio Vivendi grupe, najveće svjetske entertainment grupacije koja pod svojom kapom objedinjuje tvrtke iz zabavne industrije, medija i komunikacija. Tvrtka Universal Music GmbH je na austrijskom glazbenom tržištu nedvojbeni broj 1, ostavivši konkurenciju daleko iza sebe. Najveće uspješnice tvrtke Universal Music GmbH dolaze iz kataloga kao što su Pop, Dance, Rock ili Jazz, a ogromni čimbenik uspjeha igraju i klasična glazba, kao i austrijska i njemačka šlager scena.
Budući da su najveće svjetske zvjezde dio Universal Music grupe, tako i Universal Music Hrvatska kao područni ured Universal Music GmbH na domaćem tržištu nudi najveći i najraznolikiji glazbeni katalog u Hrvatskoj. Kako bi se jednostavnije upravljalo tako velikim i popularnim katalogom, Universal Music grupa je sačinjena od velikog broja manjih izdavačkih kuća (npr. A&M, Decca, Def Jam, Deutsche Grammophon, Geffen, GRP, Interscope, Island, Karussell, MCA, Mercury, Motown, Philips, Polydor, Polystar, Universal, Urban, Verve i mnogi drugi). Uz to, Universal ima i vlastitu izdavačku djelatnost pod tvrtkom Universal Music Publishing, koja funkcionira kao posrednik između glazbenih stvaratelja (kompozitori i tekstopisci) i tvrtki koje tu glazbu distribuiraju (nosači zvuka, reklamne agencije, filmska industrija...). Također, tu je i Universal Marketing Group, sestrinska tvrtka zadužena za kompilacije i združivanja.