Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nekretnineistra11

Marketing

Zbog krize sve je više ustupaka zakupcima, a cijene padaju

Agencija Zagrebačke banke Zane objavila je pregled cijena i kretanja na tržištu maloprodajnih prostora u četiri najveća hrvatska grada - Zagrebu, Splitu, Rijeci, Varaždinu i Osijeku.
Generalnitrend je smanjenje cijena zakupa, ali i sve veći ustupci zakupcima.
Prosječne mjesečne zakupnine za prostore u trgovačkim centrima u Zagrebu kreću između 18 i 22 eura/m˛, a za trgovačke prostore u središtu grada između 35 do najviše, za najkvalitetnije lokale, 75 eura/m˛.
Na high street lokacijama poput Ilice postižu se nešto više zakupnine, premda i na tim lokacijama znatno raste stopa nepopunjenosti prostora (13 posto), a posljedično i padaju cijene zakupa.
U Splitu je u proteklih nekoliko godina sagrađeno više od 150.000 m˛ trgovačkog prostora. Najviše se odnosi na City one Split te Joker na Brodarici.
Preostali trgovački prostor raspoređen je na trgovačke centre velikih retailera, robne kuće Prima u središtu grada te na trgovački prostor u središtu grada u kojem se nalaze međunarodni trgovački brendovi (robna kuća Zara s više od 4.000 m˛).
U gradnji je Mall of Split na Mejašima, investitora Tulipan grupe, koji će donijeti novih 60.000 m˛, od čega 25.000 m˛ trgovačkog prostora.
Nekoliko je projekata izgradnje najavljeno, no u slučaju uspješnog dovršenja projekta Tulipan grupe pitanje je hoće li za ostale projekte biti mjesta na tržištu.
Umjesto planiranog projekta Dioklecijan trenutačno su u tijeku pregovori o prodaji zemljišta Decathlonu i Kiki, koji će na toj lokaciji graditi vlastite samostalne objekte. Trenutačno se prosječne mjesečne zakupnine za prostore u trgovačkim centrima u Splitu kreću između osam i 25 eura/m˛, a za trgovačke prostore u užoj gradskoj jezgri između 35 i 80 eura/m˛, a u širem središtu između 12 i 20 eura/m˛ prodaja stanova Zagreb

Post je objavljen 31.07.2014. u 15:46 sati.