Poštovani posjetitelji bloga, ljeto je obično sezona "kiselih krastavaca", no u MO-u ne mirujemo. Nakon okončanja radova na postavljanju plinovoda i podužeg čekanja na sanaciju kanala, možemo konstatirati da je posao gotov. Inzistirao sam kod investitora i izvođača radova da zajednički obiđemo "teren". To smo i učinili, te sam tada ukazao na nedostatke koji su potom uklonjeni. Još jednom se zahvaljujem mještanima Varvara na strpljenju.
Prošlih su me dana mještani pitali za oprašivanje protiv komaraca. Oprašivanje se vrši po ustaljenom redoslijedu, a problem će biti dodatno riješen izgradnjom kanalizacijskog sustava. Vezano uz navedeno, napominjem kako je krajem godine predviđen početak radova na izgradnji sustava kanalizacije u Varvarima ali i šire. Više o tome rekao je naš gradonačelnik Edi Štifanić na konferenciji za novinare. Članak je OVDJE.
Prošle su sedmice okončani radovi na postavljanju stupova javne rasvjete u Musaležu. U jednoj od ulica postavljena su 2 stupa s rasvjetnim tijelima. Fotografija u nastavku.
Zahvaljujući dojavi jedne od stanovnika Varvari, uspjeli smo doći do informacija o onečišćivačima šumice Facinka, te smo angažirali komunalne redare da provjere tko je šporkulja i propisno ga kazne. Šumica će biti ponovno očišćena od građevinskog otpada.
POZIVAM SVE MJEŠTANE KOJI PRIMJETE KAMIONE ILI TRAKTORE S OTPADOM U ŠUMICI, DA ZABILJEŽE BROJ REGISTRACIJE I FOTOGRAFIRAJU ŠPORKULJE. O TOME OBAVIJESTITE KOMUNALNE REDARE ILI ČLANOVE MO-A. UČINITE TO RADI SEBE, A NE RADI MO-A.
Jedna od novosti koja je aktualna ovih dana je i uvođenje sustava e-Građani. Kako prenosi HINA, oko 30 tisuća ljudi postalo je e-Građanima preuzimanjem vjerodajnice ePass u poslovnici Fine, dok su ostali iskoristili već postojeće pristupne podatke drugih sustava (HZMO, HZZ i REGOS) i online postali e-Građani. Također, u sustav e-Građani uključilo se i 2800 korisnika iz sustava AAI@EDU.
Od 14 e-usluga, najpopularnija je Osobni korisnički pretinac u koji korisnici dobivaju brojne obavijesti, uključujući i one o isteku osobne iskaznice, putovnice, vozačke dozvole ili registracije vozila, pravima za vrijeme nezaposlenosti i cijepljenju kućnih ljubimaca.
Korisnici su otvorili preko 14 tisuća Osobnih korisničkih pretinaca, koji im omogućuju primanje osobnih informacija i poruka od tijela javne uprave, od čega i oko dvije tisuće aktiviranih mPretinaca.
Od početka rada sustava e-Građani sve e-usluge su korištene preko dvjesto tisuća puta. Najčešće je korištena usluga Osobnog korisničkog pretinca na koju su se korisnici prijavili gotovo 50 tisuća puta, zatim e-usluge HZMO-a s oko 42 tisuće prijava te e-Matice s oko 30 tisuća prijava. Više o sustavu e-Građani možete pronaći na službenim web stranicama.
Više aktivnosti u našim naseljima predviđamo od polovice rujna, pa će i vijesti na blogu biti više. Molimo Vas da prihvatite naše rjeđe javljanje u ljetnim mjesecima. Moramo naglasiti da je službeni broj mobitela MO-a i dalje aktivan, te nas po potrebi možete kontaktirati. Javljanje na službeni broj je od 16 sati do 20h. Ukoliko ne uspostavite vezu odmah, obećavam da će svakom pozivu biti uzvraćeno.
Za MO Varvari, Robert Velenik
Post je objavljen 14.07.2014. u 19:54 sati.