Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sapunerija

Marketing

Hollywoodski sapuni

Nema boljeg marketinga do onoga sa oltara. A Meka svih hodočasnika ljepote, mode, luksuza i sličnih pohlepa je Hollywood. Sapuni koji su blagoslovljeni u tom svetištu su postigli mnogo bolju prođu i cijenu nego svi ostali.

Sapun Erna Lasla: Sea Mud Deep Cleansing Bar

 photo ernolaslo_zpsc556dd31.jpg

Godinama najveći guru za ljepotu se vraća. U knjizi „Kako biti obožavana: vodič za djevojke kroz holivudski glamour“, Caroline Cox je definirala sapun Erna Lasla kao tajnu ljepote Audrey Hepburn. U dijelu pod nazivom "Kako oprati lice poput Audrey Hepburn", ona spominje Audrinu rutinu "minimalizam - ali s diskretnim dodirom luksuza." Audrey je navodno prala lice tim sapunom svaki dan sto puta i sto puta ispirala. Istina je da je Audrey bila osobni klijent dr. Laszlo-a i izjavila je: "Dugujem 50% od moje ljepote mojoj majci, a drugi 50% doktoru Ernu Laszlu." Inače u knjizi savjetuju i mnogo praktičnih stvari kao i kako dati dobrotvornu donaciju poput Angeline Jolie.
Woody Allen se u filmu „Annie Hall“ našalio s tom rutinom, koja je očigledno postala popularna u Hollywoodu. Čudio se zašto ona (Annie) stoput pere lice tim crnim sapunom.
Erno Laslo je imao zavidnu listu najboljih glumica iz zlatnog doba Hollywooda. Marilyn je imala njegovu kremu kraj kreveta kad se predozirala tabletama. Malo mi je to too creepy spominjat u marketinške svrhe, ali sigurno im je to znatno povećalo prodaju.

Sapun inače košta 40$ i napravljen je jedino od palminog ulja, uz dodatak mulja iz mrtvog mora.
Palmino ulje je inače najjeftinije ulje za upotrebu u sapunima, ozloglašeno je među aktivisticama, uglavnom holivudskim princezama, koje su i pobornice zaštite životinja (jer zbog sjeće palminih stabala stradavaju orangutani). Ja nisam pobornik stigmatizacije palminog ulja u kozmetici jer mislim da se palme sjeku prekomjerno zbog goriva, a ovo spominjem kao hollywoodski paradoks.


Sapuni sestara Ogilvie, film Scent of a Women



Prije uvoda u jedan od najljepših filmskih plesnih scena slijepi Al Pachino namiriše diskretan miris žene. Ustvrdi da je miris na njoj sapun sestara Ogilvie. Ona zadivljeno odgovara da uistinu koristi sapun sestara Ogilvie. Dvije rečenice, kakva reklama!
Čarolija marketinga.



Fight Club soap

 photo brad_zps069d2667.jpg

Ovaj sapun mi je fora. Brad Pitt ga proizvodi u ovom kultnom filmu. Odmah moj posao doživljavam kulerskijim kad vidim da i Brad radi slično.
Na forumima su fanovi razvili teorije o značenju rozog sapuna u filmu. Najzanimljivija mi je bila tvrdnja da roza boja simbolizira salo, jer kao sapun se radi od sala kao ostatka liposukcije te se nazad vraća tim ženama kao vrhunski kozmetički proizvod čime je krug cirkuliranja energije i tvari zatvoren.

Nisam naišla na sastav proizvoda, ali sviđa mi se reklama:
"If you’re going to shower, be a man about it. Introducing the only soap made with electrolytes, caffeine, and punching. Don’t waste your time with anything less." Ovaj sapun prodaju za 20 dolara.


Ljudi su uvjereni da uvođenjem brojnih kozmetičkih rituala znatno doprinose njezi tijela. A to nije baš točno. Vrijeme koje ste uštedili na kozmetičkim tretmanima možete provesti uživajući u životu. Iako, užitak masaže može spadati u oboje. :-)

 photo 14c49ad9-91af-4169-8798-e7b7f2ef5fac_zps4866ac10.jpg

Moj ritual pranja: Uđem pod tuš i pustim vodu. Nasapunjam se svojim sapunom od meda. Isperem se. Četo se ispirem hladnom vodom jer to potiče cirkulaciju. Malo je teško naviknut se, ali osvježava veoma snažno. Med je izvrstan humektant i zadržava vlagu, pa mi poslije tuširanja nije potrebno nikakvo mlijeko ni krema za tijelo.
Kozmetička industrija vas pokušava uvjeriti da vam je potrebna sto i jedna stvar za njegu tijela. Moja francuska kolegica zauzima suprotan stav i uvjerava ljude da osmisle njegu sa što manje proizvoda.


Post je objavljen 06.06.2014. u 09:04 sati.