U dananje vrijeme gotovo je nemoguće dijeliti znanje bez potpore informacijske tehnologije.
Neke od metoda kojima se moe dijeliti znanje su:
1. Zajednica poslovne prakse ď zajednica ljudi koji imaju slične interese ili rade u sličnoj struci, oni uče međusobno i sposobni su sruiti strukturne, kulturne, stručne pa tako i geografske barijere.
To je promiljanje po kojemu je učenje drutveno iskustvo. Kroz IT nalazimo zajednice kao to su internet i intranet.
Jedan od primjera zajednica poslovne prakse nalazimo u ERICSSON CANADA IND. 1999. godine u Ericssonu dolo je do povećanja broja zaposlenika. U samo četiri godine udvostručio se broj zaposlenika. Nakon toga kod zaposlenika se smanjio osjećaj zajednitva i pojavile su se neformalne grupe. U neformalnim grupama postojao je vođa zajednice te se diskutiralo o povezanim temama te zajedničkim problemima pa tako i problemima pojedinaca koji su činili grupu.
2. Analiza socijalnih mrea SNA ď to je mapiranje, registriranje i mjerenje veza i tokova između ljudi, grupa, organizacija, računala, URL-a ili ostalih povezanih informacijskih entiteta.
SNA vizualno i matematički analizira veze i odnose na drutvenim mreama. Bitno je naći lokaciju korisnika kroz koju se moe pronaći centralitet nodova (ljudi i grupa). Kroz centralitet moemo saznati uloge korisnika u mrei kao to su individue, vođe, veze, mostovi, gdje su klasteri te tko se nalazi u njima, tko je u centru itd.