Infrastrukturu upravljanja znanjem čine organizacijska kultura, organizacijska struktura, informacijska tehnologija te fizičko okruženje.
Mehanizmi upravljanja znanjem su organizacijska i strukturalna sredstva koja se koriste za razvoj i provedbu koncepta upravljanja znanjem (metode, tehnike,…)
Proces upravljanja znanjem – kontinuirano upravljanje svim vrstama znanja da bi se zadovoljile aktualne i buduće poslovne potrebe, identificiralo, koristilo i razvijalo znanje te stvarale nove mogućnosti.
4 su temeljna procesa upravljanja znanjem:
1. Otkrivanje znanja – stvaranje novog znanja iz već postojećeg. 2 podprocesa: kombinacija i socijalizacija
2. Preuzimanje/pohranjivanje znanja – postojeće znanje preuzima se unutar organizacije ili iz okruženja. 2 podprocesa: eksternalizacija i internalizacija.
3. Dijeljenje/širenje znanja – omogućuje pristup znanju. 2 podprocesa: socijalizacija i razmjena
4. Primjena znanja – stavljanje znanja u kontekst. 2 podprocesa: usmjeravanje i rutine