Britanski potrošači, kada im se ponudi na izbor popularni kečap u plastičnoj boci, plastenci iz koje se sadržaj može istisnuti ili u staklenci gdje da bi ga izvadili iz boce trebaju ga protresti, velikom većinom biraju plastenku.
Agencija za istraživanje tržišta YouGov provela je istraživanje o preferencijama potrošača najpopularnijih proizvoda te im iste ponudila u različitim ambalažama. U 77 % slučajeva kupci radije biraju kečap u plastenci jer ga jednostavnije mogu istisnuti nego ga istresati iz staklenke.
Slične rezultate postigli su i ostali proizvodi u plastičnoj ambalaži. Kupci su ocjenjujući nekoliko karakteristika ambalaže (sigurnost upotrebe, prikladnost, svestranosti, inovativnosti te lako rukovanje i lako otvaranje) u 70 % slučajeva dali su prednost plastičnoj ambalaži (plastičnim kutijama za grah, plastičnim bočicama za šampone, plastične posudice za margarin te plastične boce za vodu).
Ovo nezavisno istraživanje potvrdilo je da je britanska plastičarska industrija u području ambalaže postigla uspjeh kod širokog sloja potrošača svih dobnih skupina.
Izvori:
Plastic and Rubber Weekly: UK consumers get saucy with plastic
Packaging News: YouGov survey highlights preference for plastic amongst Britons
Animated flags
Post je objavljen 24.04.2014. u 10:16 sati.