Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nekretnineumag

Marketing

Metro otvara prvi centar u Istri

U Hrvatskoj Metro posluje od 2001. godine i trenutno ima šest veleprodajnih centara, dva u Zagrebu (Sesvete i Jankomir), te u Zadru, Splitu, Osijeku, Varaždinu, te drive-in u Dubrovniku.
Kako je istaknuo Vladimir Gnjidić, direktor marketinga i odnosa s kupcima, Metro u Hrvatskoj zapošljava 1200 ljudi, a ove je godine “izbačena” prva generacija diplomanata Metro akademije.
Naš su target mali i srednji poduzetnici i tu se želimo poziciononirati kao najbolja podrška nezavisnom poslovanju, jer smo mi sustav prodaje za profesionalne, ali i privatne korisnike. Trenutačno surađujemo sa više od 1500 poslovnih kupaca, koji imaju više od 650 tisuća Metro kartica. Samo je u programu Metro robnih marki angažirano više od 50 hrvatskih proizvođača, koji na taj način imaju šansu sa svojim proizvodima izići na mnoga strana tržišta, jer Metro posluje u 29 zemalja. Primjerice, Cromaris tako svoj brancin i oradu plasira u Italiju, Austriju, Poljsku, Češku, a ovih dana kreće u Francusku i Njemačku. Badel također plasira svoje proizvode, kao i istarski vinar Franko Katunar koji je počeo proizvoditi svoju malvaziju samo za Metro, tu je i tartufar Zigante - kaže Gnjidić.
Inače, Metro Grupa je prošle godine ostvarila 67 milijardi eura ukupnih prihoda, te zapošljava 110 tisuća ljudi apartmani Zadar

Post je objavljen 01.04.2014. u 15:29 sati.