Već mi je stavrno lagano dosta posla koji radim i debila od ljudi s kojima moram imati posla. Kad pomislim da imam diplomu, da sam hodajuća knjižnica, i kad vidim koje sve budale rade u mojoj struci, popizdim dodatno. Al situacije poput jučerašnje me zbilja nagnaju na to da počnem šamarati ljude koji dođu u dućan di radim. Jednostavno, neke bi samo trebalo zgrabiti za vrat i šutnuti ravno nogom u guzicu van iz dućana.
Odmah na početku, da vam rezimiram neke stvari. S obzirom da smo kao narod skloni prilagođavati svoja znanja i činjenice samima sebi, pa tako i zakon o vraćanju novca, NE, NEMA SE PO ZAKONU PRAVO NA POVRAT PARA ZA SVAKI KOMAD ROBE KOJI KUPITE. Ako je roba ispravna, samo je dobra volja prodavača oće li vam to zaminiti. Da se može sve vraćati, u hrvatskim dućanima bi se prodavala rabljena roba. A ako su u pitanju igrice, tehnika i slično, ne, ni tu također nemate pravo na povrat novca odmah. Prvo se šalje na servis, da se vidi u čemu je problem. I onda dalje prodavač radi u skladu s onim što im firma koja šalje tu robu dozvoli da napravi. Znači, ili zamjena ili lova. Ili jednostavno kupcu začepiš usta tako da mu vratiš njegov ispravan proizvod jer je jednostavno preglup da bi rukovao s njime, a dovoljno bahat da se dođe svađati s osobom koja tamo radi što joj se kaže za dvi ipo iljade kuna. Virujte, u većini slučajeva riječ je baš o ovom zadnjem. Kao npr, žena koja se svađala da joj malom igrica za psp ne valja, a ovaj masnim rukama iskeljao igricu i normalno da mu neće. Ovi iz servisa su samo javili da je igrica ispravna i da u buduće ne diraju masnim i šporkim rukama. Au, baš joj je bilo neugodno. Pa se ti svađaj.
Jučer mi je, dakle, ko furija u dućan uletila rospija koja tvrdi kako joj igrica GTA V za playstation 3 ne radi. Kao, kad je stavi u plejku, ova joj javlja da treba izbrisati memoriju. I onda su oni obrisali memoriju, al svejedno, kad se stavi igrica, memorija bude prepuna. I kao, kupila je na drugom mistu plejku, i savršeno radi, a ovo je kupila kod nas i to ne radi i to sam kriva ja, firma za koju radim i tako dalje. Ja joj kažem, gospođo, isti je dobavljač i nama i njima, nema veze di ste kupili. A ova na mene drvlja i kamenja, da ako ona otkrije da mi prodajemo spržene igrice za cijenu normalne da će ona nas tužiti, poslat inspekciju i sve ostalo. Da, glupačo, ja stojim doma i pržim igrice s interneta da bih ih tebi prodavala, nema što. Inače, jedva čekam da mi dođe luđakinja poput tebe reklamirat to. Jebovas, ljudi, meni ni iz džepa ni u džep, i ne mogu shvatiti one bolesnike koji u prodavaču vide urotnika protiv njih samih. Pa nije mi to ćaćino, majku mu. A da se razumimo, firma koja radi s tim igricama i konzolama je užasno stroga po pitanju svog proizovda- jamče za njega u potpunosti, i ukoliko je kvar do njih, što se može desiti jer tehnika je takva, nije savršena- budu savršeno fer prema kupcu.
A ova bezobraznica je vrlo vjerojatno kupila onaj plejstejšn s malom memorijom, a gta to ne može trpiti. U svo to urlikanje i optužbe, iako ni sama ne zna u čemu je stvar s igricom, na koju se nitko nije žalio a prodaje se ko luda, uspila se derati jedno pet minuta da zašto nema broja dućana na internetu, jer je ona morala ostaviti sve i doći ovamo, i da kakva je to firma koja broj nema na netu. Čekaj malo. Dućan unutar šoping centra bi trebao imati broj na netu? Zašto, da ga ti možeš nazvati i prijetiti? A kako bi ti točno preko telefona reklamirala tu igricu i tražila novce natrag? Jadnica bezobrazna manipulativna. Našla je meni provoditi napadačku politku u svrhu j*** mene u zdrav mozak kako bi dobila šolde natrag. E ne ide to tako. Nadalje, jedan od njezinih argumenata kako smo mi krivi za sve je i taj da bismo trebali imati u dućanu playstation i osobu koja se u to razumije i da ta osoba treba sve to isprobati odmah i vidit jel valja. Znači, to je multimedijalni dućan, di ja radim. Tehnika je nešto što prodajemo u manjem broju od većine stavri, osim igrica. I mi bi trebali imati nekog za tako jednostava uređaj poput plejstešna. Možda, za glupaču poput tebe.
Nakon toga je imala peripetiju sa šeficom nam preko telefona, koja je najkvaliteniji i najbolji šef kojeg netko može imat i- fer i korektna, uskoči kad treba, a posao vodi savršeno. Njoj je na telefon prijetila da će ona sama uzeti novce iz blagajne u vrijednosti svoje igrice i da neće otići dok novce ne dobije nazad. Dobro, ženo, što ti to u životu treba? Jel toliki problem pričekati nekoliko dana i vidjeti što će reći ovi u servisu, pa onda, kad budeš znala u čemu je stvar, izvoditi bijesne gliste? Šefica joj je sve u svemu zaprijetila zaštitarima, a ako je nju izbacila iz takta, onda možete misliti koja je ura. Kolegicu mi je rasplakala. A što je najbolje od svega, danas će opet doći. Znači, dan prekrasan, nedilja, a ja moram ići raditi popodnevnu i trpiti lude kravetine.
Na kraju svega, gospođa ''luda sam i trebam liječenje'', zatražila je knjigu žalbe. Na našoj knjizi žalbe piše knjiga primjedbi i pohvala, na što je ova također podvljala i rekla da to nije knjiga žalbe, da kako je moguće da jedna firma knjigu žalbe nema, i udri još o tome. I na kraju, to upiše tamo. Znači, u službenu knjigu primjedbi i pohvala, ti pišeš o tome kako nema knjige žalbe? Alo?
Ne podnosim takve ljude. Ne podnosim kad se ponašaju kao neodgojeni majmuni. Ne podnosim kad netko nema pojma o čemu se radi i ponaša se ko luđak. Normalnim razgovorom se sve da rišiti. Osim ako nisi luda kučka koja je nekoliko dana ranije bila ljuta ko pas što uopće mora kupovati to, ali je obećala ditetu, pa ajde. I toliko je blesava da misli da se igrice mogu isprobavati. Pa pola njih ima u sebi samo kod koji se ukuca, ni diska više nema unutra. A kod, jednom kad se ukuca, ne može se više koristit.
Postoje razlozi zašto je procedura ovakva kakva je. A to sasvim sigurno nije urota prodavača da se ne vrate pare za neki proizvod. Kao što rekoh, meni je plaća uvik ista i uvik jednako loša, a itetako se naradim. Prema tome... Svi vi koji mislite da imate ova ili ona prava na ovo ili ono, zapitajte se malo. Makar to, kako bi bilo da vaše dite kreten poput vas dođe tako malteretirati.
Budale.
Post je objavljen 30.03.2014. u 13:38 sati.