Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/chocochocolate

Marketing

Salon du Chocolat - svake godine glamur je veći!



Gotovo svaki proizvod ima neki sajam na kojem se javnosti u najboljem svjetlu i direktnom komunikacijom mogu predstaviti njegovi proizvođači. Osim toga, na takvim sajmovima i proizvođači i ljubitelji tog određenog proizvoda mogu razmijeniti iskustva, ideje, savjete...

Najveći sajam čokolade svake se godine organizira u Parizu. A Salon du Chocolat toliko je posjećen da se odvija nekoliko puta godišnje u različitim gradovima diljem svijeta.

Osim u Parizu, posjetitelji se sa svojim najdražim čokolatijerima mogu družiti na sajmu u Bordeauxu, Cannesu. Lilleu, Lyonu, Nantesu, Marselleu, Toulouseu, Beirutu, Bologni, Brusselsu, Kairu, Londonu, New Yorku, Seulu...

Njam njam u Zürichu!

Početkom travnja, proizvođači čokolade iz Švicarske i Francuske, okupit će se u Zürichu i na prostoru od 4.000 kvadratnih metara, predstavit će svoje najnovije kreacije.

Možda je malo šašavo, ali ja sam odlučila otići na Salon du Chocolat u Zürichu jer se događa u proljeće! Iako bi potpuno poštovanje prema čokoladi pokazala odlaskom na sajam u Parizu, koji je daleko veći nego ovaj u Švicarskoj, putovanje u studenom - just ain’t my thing!


U pozivnici za treći Sajam čokolade u Zürichu piše kako će se ondje moći vidjeti, osim štandova proizvođača s njihovim proizvodima, demonstracije raznih recepata za izradu čokolade, radionice za ljubitelje slastica, modna revija s čokoladnim kreacijama...

Iako pompozno izgleda, skromnija je to inačica Salon du Chocolat u Parizu, koja okuplja sve značajnije svjetske čokolatijere i koja je prošle godine zabilježila čak 130.000 posjetitelja.

Kvalitetne čokolade kao ni kvalitetnog programa, ni prošle godine u Parizu nije nedostajalo. Stručnjaci za kakao, velika poznata čokoladna imena, vrsni zanatlije, povjesničari... govorili su na predavanjima i konferencijama dostupnima svim posjetiteljima sajma.

20 godina čoko promocije

Ove će godine Salon du Chocolat Paris obilježiti 20 godina i očekuje se da će organizatori napraviti veliki i glamurozni spektakl. Unatoč tome što se cijene kakaa vrtoglavo penju, kupaca koji su spremni za kutiju pralina izdvojiti malo bogatstvo, ne nedostaje. Stoga dobro organizirani sajmovi čokolade i proizvođači skupocjenih kakao slastica, nemaju brigu da će cijela stvar propasti.

Kao argument tome, valja dodati i podatak jednog američkog organizatora sajma slatkiša koji je rekao kako se na takvim sajmovina smanjuje broj proizvođača slatkiša i osjetno povećava broj proizvođača čokolade.

Tko zna, možda u studenom (sa skromnim budžetom) ipak odem do Pariza!


Ivana Domitrović
idomitrovic@yahoo.com


Post je objavljen 24.03.2014. u 14:00 sati.