Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mojauto

Marketing

Pošto sam vlasnik Ford Focusa 1.6 TI-VCT snage 66kW kojeg posjedujem oko 6 mjeseci odlučio sam ovaj članak posvetiti njemu.
Kupljen je kao godišnjak sa oko 13.000 kilometara sa motorom 1.6 cm3 i snage 85 KS u bijeloj boji sa početnim paketom opreme Ambiente,verzija sa petorim vratima.Dimenzije vozila su 4358mm u dužinu,2010mm u širinu i 1484mm u visinu.Njegov vanjski izgled meni se je osobno dopada,dok mu mnogi po forumima pogotovo vlasnici prijašnjih modela Focusa spočitavaju izgled stražnjeg dijela i stražnjeg smještenog svijetlosnog sklopa.Prvi put kad sam ga ugledao meni se svidio njegov dizajn.Lijepo izgleda bez obzira iz kojeg ga kuta gledate dali odozada,bočno ili sprijeda.Inače volim aute koji su izgledom kompaktni,nabildani ili pomalo bucmasti.
Prednjim dijelom dominira rešetka hladnjaka iznad koje se nalazi kromirana letvica čijom sredinom dominira logotip Forda.U boljim paketima pri dnu maske su smještene maglenke dok u početnom modelu je na tom mjestu crna plastika,koju razmišljam ofarbati u boju karoserije jer se na isplati naknadno ugraditi maglenke jer je zahvat skup.Stražnji dio vozila je blago podignut i svijetla se sada nalaze na bokovima , ne kao na prijašnjim generacijama ukoso položena na petim vratima.Meni se to sviđa da je svijetlosni sklop položen visoko na bokovima stražnjeg dijela.Vidi se odmak u dizajnu naspram prijašnjih modela Fosusa.Leži na čeličnim kotačima sa 7-kračnim naplatcima dimenzija 205/55/16.Ovjes je prednji neovisni MacPerson dok je stražnji neovisni Control Blade multi-link.Što znači da stražnji ovjes omogučuje neovisno kretanje svakog kotača prema gore i unazad tijekom savladavanja neravnina na cesti i tako omogućava ugodni doživljaj vožnje.
Paket Ambiente je početni paket opreme i u ponudi ima električno upravljiva zrcala na vratima u boji karoserije,stražnji spojler u boji karoserije,čelične 16“ kotače,el.upravljanje prednjim prozorima,ručna klima uređaj,sjedalo vozača podesivo po visini,prilagođavanje stupa upravljača po visini i dubini,prednja sjedala Comfort,cd-mp3,USB priključak,ESP sa sustavom za iznenadno kočenje (EBA),daljinsko centralno zaključavanje.
I unutrašnjost samog vozila je ugodna.Iako imam plastični koji ne kvari dojam unutrašnjosti kroz koji gledate instrument ploču koja svijetli ugodnom plavkastom bojom koja do izražaja dolazi po noći,a oznake u bijeloj boji.Vozačka pozicija je iznimno dobra,sjedala su udobna i dobro drže tijelo bez obzira što se radi o početnom paketu.Materijali koji su korišteni su kvalitetni i ugodni na dodir.Kokpit je u crnoj boji mekan na dodir,komande cd-radia i klimatizacije su jednostavna i lako je rukovati njima.U pretincu koji se nalazi ispred suvozača je smješten USB priljučak.Ručica 5-stupanjskog mjenjača koji dolazi sa slabijim motorom dobro leži u ruci i lijepo klizi kroz brzine.Jedino nema baš puno pretinaca za stvari.
Auto je pravi gušt voziti bez obzira da li se radi o gradskim cestam ili vožnji na dužim relacijama.Ja ni nakon višestne vožnje nisam bio umoran ili da me bole leđa.Jedina zamjerka je loša preglednost odostraga koju donekle nadoknađuje poveći i pregledni prednji retrovizori i to što si nisam priuštio jači motor jer ovaj početni na većim brzinama je bučan,a i nema snage za preticanja.Ali za gradsku vožnju meni je idealan.Volan je izravan i pruža vam dovoljna informacija,mjenjač super klizi kroz brzine,podvozje super.
Potošnja po gradu iznosi oko 7,5 do8,5 litara ovisno o vožnji dok na otvorenoj je i manja.Svako tko razmišlja o kupovini novog Focusa toplo bi mu ga preporučio pogotovo sa jačim motorom.
Model koji ja vozim realno gledano nije nakrcan opremom,nema motor od 120 ks ili jače ali za moje svakodnevne potrebe i povremene izlete na duže relacije je više nego dovoljno.





Post je objavljen 23.03.2014. u 15:31 sati.