Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/backpack-ski

SEZONA 2013./2014. - Skijaški dan 16. - Breckenridge, Colorado, SAD (16.02.2014.)

Opet sam se iz prve spustio s brda. Danas prema Breckenridgeu. Lani sam ondje proveo jedan dan. Možda je to razlog da se Breckenridgea uopće nisam sjećao. Sjećao sam se samo da su odlično bili pripremili staze. Ali dok sam vozio jutros prema skijalištu, još uvijek sam se pokušao prisjetiti konfiguracije skijališta i žica. Nula. Nije išlo. Obično zapamtim skijališta. Ako ne u potpunosti, onda barem djelomično. No, Breckenridgea se nikako nisam mogao sjetiti.
Parkirao sam na velikom besplatnom parkingu i uzeo skibus do gondole. I onog trena čim sam vidio gondolu, počele su se javljati slike. Čim sam došao gore na brdo, slike su postajale sve jasnije. Breck je veliko skijalište. Ima čak 155 staza, najviše plavih i crnih, od kojih ima i dosta dvostruko crnih, raspoređenih na pet gotovo paralelnih brda, od Peak 6 do Peak 10. Visina skijališta je standardno koloradska - baza je uvijek negdje na 2900 metara, a najviši vrh na gotovo 4000. Jučer sam u Keystoneu imao puno problema sa skijanjem na ovoj visini. Ostajao sam bez zraka čim sam malo agresivnije počeo skijati. Morao sam svako malo stati uz rub staze da uhvatim zraka. Zanimljivo da mi se lani to niti jednom nije dogodilo, ali ni ove godine u Vailu, kao ni danas u Breckenridgeu. Bit će da je jučer zbog lošeg vremena bio nekakav pritisak i da je to utjecalo na mene. Danas je skoro cijeli dan bio sunčan, u drugoj polovici malo su se izmjenjivali oblaci, ali neznatno. Jedini problem je bio vjetar koji je na vrhovima bio toliko jak da nije samo nosio snijeg, nego je u jednom trenutku odnio i moje štapove niz stazu.
Breck je danas imao jedne od najbolje pripremljenih staza. Prava fantazija. Pogotovo jer ovdje ratrakom prođu i gotovo sve crnjake, a one koje ne obrade imaju toliko powdera da je milina spustiti se niz njih. Snijeg je začudo ovdje puno suši nego u Vailu ili Keystoneu tako da u nekoliko navrata sam pršićario van staza i kroz šumu. Užitak je bio i spustiti se s oko 40-45 km/h brzim slalomskim zavojima niz savršeno pripremljene crnjake. Osim crnjaka, u Brecku su pripremili i kompletno sve zelene i plave staze. Staze su se održalo do kraja dana, čak i crnjaci, pa sam kod zadnjeg spusta u 16h mogao bez problema pustiti skiju i nanijeti je na rubnike od ruba do ruba staze.
Ljudi naravno za popizditi puno. Čekalo se bome na žice, bilo na one koje počinju u bazi ili one gore na planini. Kvaliteta skijanja ljudi danas također loša. Treba izdurati još sutrašnji dan i onda će većina trodnevnih "skijaša" otići doma i sve će se vratiti u normalu.
Nisam još siguran da li ću dogodine na američku turneju ili ću pauzirati, ali danas sam sam sebi obećao da ako odlučim ići dogodine u Ameriku, idem nakon 'Predsjedničkog dana'.
Danas je palo jedno od najboljih skijanja ove sezone, od otvaranja do zatvaranja skijališta bez ijedne stanke. Nažalost, teško je u Brecku nabiti neku kilometražu jer nema neke preduge staze, ali niti veliku brzinu zbog mase ljudi na stazama i redara koji su danas sve budno pratili. Vidio sam kad su tipu zbog brzine uzeli sezonsku kartu.
Jedva čekam povratak u Breck za koji dan.

UKUPAN BROJ ODSKIJANIH KILOMETARA DANAS - 52.9
UKUPAN BROJ ODSKIJANIH KILOMETARA U SEZONI - 720.1
UKUPAN BROJ PADOVA U SEZONI - 2
NAJVEĆA POSTIGNUTA BRZINA DANAS - 69.7 km/h

Post je objavljen 16.02.2014. u 21:27 sati.