Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/wrchr

Marketing

Rally Sweden



Nakon prvog rally-a u planinama oko Monte Carla, WRC se seli sjevernije snijegom okovanih suma Svedske. Nažalost, kako je vrijeme promjenjivo cijeli vikend je bilo toplo i kišovito, i sav snijeg koji je bio na cestama Švedske počeo se topiti i pretvarati u bljuzgu, i šljunak se probijao na cesti. Na rally Sveden nas je čekalo 24 brzinaca i sveukupno 323. 54 natjecateljskih kilometara, i to u svega tri dana. Bio je to naporan rally za vozače bez velikog odmora između brzinaca.



Sve je počelo spektukularnim otvaranjem u Karlstat-u super specijalnim brzincem gdje su se vozači ogledali jedan protiv drugoga u kružnom brzincu. Nakon njega najbrži je bio Mikkelsen, svjetski prvak Ogier je odmah iza njega. Dok treće vrijeme je imao, nakon godine dana izbivanja, Tanak koji je ovime samo pokazao da se na njega može računati u sljedećim ralijima. Prvog dana sve je bilo u znaku Volkswagena i njegovih vozača. Do kraja dana Ogier je vodio ispred Mikkelsena i Lattvale. Tanak je držao priključak za vodećima i pokazao da je gladan natjecanja. Iza njega su bili Ostberg i Hirvonen. Prvog dana nije bilo nekih velikih iznenadenja i posebnih iznenadenja, makar je cijeli dan bilo toplo za Švedsku i nakon samo par prolaska šljunak je izbijao na površinu i gume su se pregrijavale i trošile se brzo.



Drugi dan je počeo sa velikim iznenađenjem svjetskog prvaka, nakon jedne od rijetkih pogrešaka Ogiera. Odmah na prvom brzincu dana nakon samo par kilometara završio je u snježnoj bankini i time je izgubio 4 minute dok se nije izvukao. Time je Mikkelsen preuzeo vodstvo ispred Latvale. Ogier nije jedini koji je drugog dana završio u snježnim bankinama. Jedan od njih je bio Kubica, koji je čak završio dva puta. I svaki puta kad je izletio Ostberg je dosta gubio kad ga zaobiđe, drugi puta skoro se dogodilo velika nesreća. Ostberg je za dlaku izbjegao Kubicu kojega su izvlačili van. Loš početak sezone se nastavlja za Hyundai, Hanninen je završio u snježnoj bankini i naletio na kamen koji je oštetio prednji desni kotać i morao odustati. I Neuville je isto imao problema sa svojim automobilom nažalost i on je morao odustati na kraju. Veliki trenutak je imao i Mikkelsen koji je zakvačio snježnu bankinu i to ga je okrenulo na cesti. Ali na svu srću za njega uspio se vratiti a da nije puno vremena izgubio, samo je morao očistiti prednji kraj automobila od snijega da bi motor mogao normalno funkcionirati. Na kraju drugog dana Latvala je vodio ispred Mikkelsena, a na treće mjesto se probio Ostberg. Iza njega su bili Tanak i Hirvonnen. Nakon lošeg početka dana, Ogier je doslovce letio po brzincima i do kraja dana je uspio smanjiti zaostatak za vodečima za cijelu minutu i time je ušao među prvih 10.



Posljednji dan nas je čekalo sveukupno 8 brzinca. Latvala je sigurno završio dan bez ijedne pogreške i time osvojio treći puta Rally Sweden. Za razliku od njega, Mikkelsen koji je lovio Latvalu je imao veliki trenutak kada se okrenuo na stazi i time izgubio preko 20 sekundi i time si upropastio mogučnost daljne borbe za pobjedu, al drugo mjesto je ipak velika stvar za njega. Treći na kraju je završio Ostberg bez velikog rizika posljednji dan je odvozio na sigurno i time si osigurao četvrti podij uzastopno. Na kraju je Hirvonne završio na četvrtom mjestu ispred Tanaka koji je posljednji dan vozio samo da završi rally. Do šestog mjesta je došao Ogier, koji je vozio do krajnih granica i sve riskirao, kako je on kazao "da nema ništa za izgubiti". Al posljednji dan nije prošao bez problema za pojedine vozače. Kubica je opet završio sastrane u bankini, al na kraju se uspio izvuči samo sa razbijenim vjetrobranskim staklom. Za razliku od njega, Prokop nije bio te sreće i morao je odustati kada je završio u snježnoj bankini i nije se uspio iz nje izvuči. Osim njih, Meek je svoj nastup na rally Sweden obilježio izletavanjem u snježnu bankinu u kojoj je izgubio više od 10 minuta jer nije bilo gledatelja da mu pomognu da se izvuče van. Al na kraju je uspio i završio rally. Ipak nisu se svi brzinci vozili, bio je otkazan brzina 21 bzog kašnjenja brzinca 20 sa startom preko pola sata, koji je ujedno bio prenošen u živo. Power stage koji je donosio dodatne bodovi vozio se na posljednjem brzincu 24 koji je takoder bio prenošen u živo. Najbrži na posljednjem brzincu i osvojio dodatna tri boda je bio Ostberg, iza njega je bio Latvala i Hirvonen.



Sljedeći je rally u Mexicu za mjesec dana, 6. 3. - 9. 3., koji se vozi u okolici grada Leon. Ondje nas čeka prašnjave sljunčane ceste sa puno kamenja na po njima, na velikoj nadmorskoj visi gdje automobili gube do 20% snage motora. A jos k tome visoke temperature dodatno otežavaju samo natjecanje. Vozit će se sveukupno 21 brzinaca u sveukupnoj njihovoj duljini od 402 km.



Post je objavljen 11.02.2014. u 09:51 sati.