Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/lisicamica

Marketing

Sretne koke


Biznis kejs sa MBA mog muža:

Koke jednog uzgajivača su zbog bolesti oslijepile. Brižni Uzgajivač ih je želio ozdraviti i pozvao je Plemenitog Veterinara. Plemeniti Veterinar ustvrdio je da ima lijeka. I na radost Brižnog Uzgajivača, Plemeniti Veterinar ih je ozdravio. Međutim, ne lezi vraže, u međuvremenu je Brižni Uzgajivač primjetio da su mu prinosi veći. Razlog leži u tome što među kokama ima manje kanibalizma. (Očito je da su od viška prostora prebrzo trčale i često oborile jedna drugu što je uzrokovalo smrt nesretnice. Možda bi, također sluđene viškom prostora i poletjele, pa bi se u zraku sjetile da one ne lete i u šoku stropoštale na zemlju. Tu bi podlegle ranama od pada ili psihičkog šoka. Kojiput bi pale na drugu koku pa bi i nju usmrtile. Nesretnice. No, to su samo moje ironične pretpostavke pa da nastavim s pričom.)

Kanibalizam je drastično smanjivao prinose, pa je trebalo zaključiti kako produljiti razdoblje smanjenog kanibalizma. Nametnuo se jednostavan zaključak: ako su slijepe koke manje krepavale od kanibalizma, koke treba oslijepiti. Tada je Brižni Uzgajivač odlučio zaustaviti kljucanje do smrti, jer jadne životinje pate, pa će ih plemenitom gestom Plemenitog Veterinara oslijepiti. I tako je Plemeniti Veterinar izumio leće koje osljepljuju kokoši i Brižni uzgajivač je na svojoj prostranoj farmi imao slijepe i sretne kokoši.

Vidite kako nisu svi uzgajivači životinja bešćutni i kako biznis i želja za profitom može ljude oplemeniti.


Posvećujem inspiracijama, Primakki i Indijanki :-)

Post je objavljen 29.01.2014. u 23:28 sati.