Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dop2013

Marketing

VELIKO SRCE U HRVATA


Hrvatska je zemlja koja je oduvijek zračila toplinom, zemlja koja je oduvijek bila obojena u simboličnu crvenu boju – boju ljubavi, zemlja u kojoj svatko kad uđe želi i ostati. Ona je zemlja malih ljudi, ali ljudi velikog srca. Sve to navedeno dokazuju nam brojne humanitarne akcije koje se u zadnjih nekoliko godina u našoj zemlji intezivno provode za sve one kojima je pomoć potrebna. Hrvati su bezbroj puta svojim postupcima, svojim sudjelovanjima na raznim humanitarnim akcijama, svojim doniranjima i svojim volontiranjima dokazali da imaju veliko srce, srce ljubavi. U takvim prilikama često se koristi izraz : „NISTE SAMI.“

PRUŽITE ČVRSTU RUKU SVAKOME KOME JE ONA POTREBNA! BUDITE VI TI KOJI ĆE SVIJETLITI U OVOJ TAMI !




PODUZEĆA I NJIHOVA „ SRCA“

Svjedoci smo koliko su teška današnja vremena. Ekonomska situacija teška je i najjačima, ali ipak, uvijek se nađe vrijeme ili sredstva za pomoć najslabijima. U Hrvatskoj se nedavno otvorila i šesta socijalna samoposluga. Ovaj pomak u društveno odgovornom poslovanju, u pravom ekonomskom smislu nije nikakav napredak, ali u socijalnom i filantropistickom svakako je. Njime se najslabijima omogućuju najpotrebnije životne namirnice, bez da ih moraju platiti. Ovaj pomak označava želju i poticaje društva da se pomogne najugroženijima. Pojava socijalnih samoposluga u okviru socijalnog poduzetništva pokazuje da se velike i vrijedne stvari mogu ostvariti bez novca. Dovoljna je dobrota koja će sve potaknuti na doniranje, bez obzira na to radi li se o živežnim namirnicama ili vremenu, jer u teškim vremenima pomoći nekome oplemenjuje, kako davatelja tako i primatelja.

Danas sve više poduzeća djeluje na dobrotvoran način i žele pridonijeti svome društvu. Sve više možemo čitati o projektima koji se postižu da bih nekome pomogli; naravno neki će ovo vidjet kao i pokušaj da na taj način profitiraju što možda, odnosno i je istina u nekoj mjeri. Ali, naravno da nije samo zbog toga. Moramo pomagati jedni drugima jer svako dobro nam se uvijek vrati. Neki od primjera dobrotvornih projekata u prošloj godini su:
Tvrtka Pčelarstvo Daruvar organiziralo je na sam Badnjak druženje s Djedom Mrazom ispred svoje suvenirnice u Daruvaru, gdje je svoj okupljenoj djeci Djed sa svojim pomoćnicima podijelio darove. Sva djeca su dobila poklone i svima su uspjeli izmamiti osmjehe na lica i uljepšati božićne blagdane.



PIK Vrbovec je u programu manifestacije “Kaj su jeli naši stari” organizirao dobrotvornu akciju PIK Humanitarna mortadela s kojom je ove godine prikupljeno 10.000 kuna za pomoć Dnevnom centru Stančić iz Vrbovca. Prikupljeni iznos će pomoći djelatnicima rehabilitacijskog centra u svakodnevnom radu s njihovim štićenicima, kojima je uz financijsku pomoć najvažnija briga i ljubav.
Reebok je u održao akciju doniranja za SOS Dječje selo Hrvatska koje skrbi oko 240 djece i mladih. Za svakih 10 pređenih kilometara, Reebok je donirao SOS Dječjem selu Hrvatska par Reebok tenisica, a cilj zajedničkog hodanja je bio opremiti svu djecu osnovnoškolskog uzrasta SOS Dječjeg sela Hrvatska tenisicama za nastavu tjelesnog odgoja.
Mogli bi stvarno nabrajat akcije u razne projekte jer ih stvarno ima puno što je za svaku pohvalu. Ovakvim se stvarima Hrvatska treba ponositi i pokazati svim koliko srce ima i da kad se stvarno nešto želi, to se može ostvariti.

JESTE LI I VI VELIKOG SRCA I RADO SUDJELUJETE U NEKOJ HUMANITARNOJ AKCIJI? ŠTO TO ZNAČI ZA VAS? OSJEĆATE LI SE TADA BOLJE, ISPUNJENIJE JER STE NEKOME POMOGLI PA MAKAR I SITNICOM??






Post je objavljen 14.01.2014. u 01:51 sati.