Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/bookeraj

Marketing

Još ekonomskih linkova u siječnju

Prilično sam uvjerena da je Net.hr link u nastavku preveo i nije naveo izvor, što je njihovo tipično nepristojno ponašanje. U svakom slučaju, Forbes donosi 14 ružnih tehnoloških navika kojih se treba odreći u 2014. godini. Najružnija stvar vezana za socijalne medije koju sam doživjela, zapravo vrlo nedavno, dogodila se dok smo supružnik i ja sjedili na piću s nekim poznanicima. Večer je bila trula, ti su se poznanici izgovarali na mamurluk od večeri prije, mi smo stalno pokušavali održavati neki razgovor, i ubrzo smo se razišli, da bih ja ustanovila da su cijelo vrijeme oni ostavljali statuse na Facebooku o svojim mislima i idejama koje su im padale na pamet dok su sjedili. Nije mi se to svidjelo, i zapamtila sam to. Iskreno, meni nikad ne bi palo na pamet da, dok iniciram druženje in person, glumim gljivu i fejzbučim ili tvitam za to vrijeme. Eto, to sam samo ja, ali manire očigledno ne rastu na drveću.

14 Bad Tech Habits To Break in 2014

Gary Vaynerchuk, o čijoj sam knjizi „Ekonomija zahvalnosti“ već pisala i često ga spominjala kao idejnog tvorca Wine Librarya, na linku dolje piše o svom godišnjem odmoru u Zadru, i kako ga je za kupca pridobila jedna bakica na tržnici s kojom se nije izmijenio niti riječ jer ona nije govorila engleski, ali koja je imala svoje tržišne načine kako primamiti kupce, što se Amerima očito jako sviđa.

Jab Like Sneaky Old Vegetable Lady

Gurbaksh Chahal donosi tekst o tome kako u poslovnom svijetu valja donositi novogodišnje odluke (sad je možda malo kasno za to, jer novogodišnje odluke ste zacijelo već donijeli, a nekih od njih ste se već i prestali držati) – nemojte donositi rezolutne novogodišnje odluke, radije donesite odluke da ćete donositi manje odluka, donosite odluke da ćete više davati zajednici, uzeti si više slobodnog vremena i naučiti nešto novo. To su dobre novogodišnje odluke.

Isto tako, na daljnjem linku isti autor govori o umijeću slušanja, što je svakako vještina koja u poslovnom svijetu donosi brojne koristi (propadaju, između ostaloga i oni koji ne znaju ili ne žele slušati).

Do you really need to make New Year's resolutions?

The Art of Listening

A u postu Shanea Snowa možemo vidjeti kako se učinkovito otkriva topla voda – dobri prodavači, koji su osim toga prošli određenu edukaciju u prodajnim vještinama, znaju da postoje dvije vrste pitanja koja možete postaviti klijentu, odnosno potencijalnom kupcu: otvorena ili zatvorena. Otvorena pitanja su, primjerice: „što misliš o ovome?“ ili „kako ti se sviđa ovo?“, dok su zatvorena pitanja: „misliš li da je ovo dobro ili loše?“ ili „sviđa li ti se ovo ovako, ili bi ti bilo bolje da je onako?“ Ukratko, otvorena pitanja daju sve moguće odgovore, a zatvorena pitanja daju ograničen broj odgovora koje određuje ispitivač. Otvorena pitanja se obično postavljaju na početku prodajnog razgovora, kako bi se klijenta navelo da se raspriča o tome koje su njegove potrebe i želje, dok se zatvorena postavljaju na kraju kako bi se klijenta usmjerilo na prihvaćanje ponude. Shane Snow kao da prvi put čuje za takvo nešto, govori o dva intervjua koje su s poznatim inovatorom i poduzetnikom obavila dva novinara. Kako je primjer dobar, ne zamjeram previše manjak originalnosti, stoga pročitajte i iskoristite u vlastitom poslu.

This post will make you a more effective communicator in 90 seconds



Post je objavljen 13.01.2014. u 12:34 sati.