Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/oyo

Marketing

LUDILO ZA ´SILOM´ NE PRESTAJE!

Turska serija ´Sila koju možete gledati na OYO, još je jednom potvrdila status miljenice publike, ovaj put s visokim prvim mjestom kao pojam koji su Hrvati najviše puta upisali u svoje Google tražilice u ovoj godini. Prema podacima ovog Internetskog diva, ´Sila´ je na prvom mjestu, a iza sebe je čak ostavila pojmove kao što su Eurobasket 2013., Gangam style i Paul Walker. U top 10 najtraženijih pojmova u 2013., na visokom petom mjestu našla i hit serija ´Djevojka imena Feriha´ koju su gledatelji također imali prilike gledati na Novoj TV. Serija ´Sila´ već je u samom početku emitiranja srušila sve rekorde gledanosti turskih serija u Hrvatskoj, a bila je i odskočna daska za prekrasnu glumicu Cansu Dere koja je jedna od najplaćenijih i najpopularnijih glumica svoje zemlje.
Serije Nove TV odlično kotiraju i u kategoriji sapunica gdje su visoka mjesta zauzele ´Stella´, ´Zora dubrovačka´, ´Kako vrijeme prolazi´ i ´Da sam oblak´. Sve ove serije možete pogledati na OYO.



Post je objavljen 18.12.2013. u 16:39 sati.