Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/shzzadar

Marketing

HRVATSKE CESTE d.o.o. SA STARIM KADROVIMA – ŠEFOVIMA U ISPOSTAVAMA „ZACEMENTIRALE“ KORUPCIJSKI LANAC U SEKTORU ODRŽAVANJA

STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA

PRIOPĆENJE ZA JAVNOST


HRVATSKE CESTE d.o.o. SA STARIM KADROVIMA – ŠEFOVIMA U ISPOSTAVAMA „ZACEMENTIRALE“ KORUPCIJSKI LANAC U SEKTORU ODRŽAVANJA



Uprava Hrvatskih cesta odlučila je staviti van snage Odluku kojom je odobreno zasnivanje radnog odnosa putem raspisivanja oglasa u službenom glasilu Republike Hrvatske za devet (9) izvršioca na neodređeno vrijeme, i to u Sektoru za održavanje za sljedeća radna mjesta šefa ispostave: Zagreb, Varaždin, Karlovac, Sisak, Zadar, Split, Dubrovnik, Šibenik i Pula iz razloga što su planiranom reorganizacijom umjesto postojećih ispostava organizirali poslovne jedinice.

Hrvatske ceste d.o.o. svojim su primjerom kroz tkz. promjenu sheme Društva široj hrvatskoj javnosti prikazale svoj „model“ kako se u jednoj državnoj tvrtci može kroz određene shemo-promjene „zacementirati“ korupcijski lanac i kako njegovi krakovi i dalje mogu ostati njegove jake karike.

Uprava Hrvatskih cesta d.o.o. nije željela kadrovske promjene u svom Sektoru održavanja, sa novim stručnim i nekorumpiranim kadrovima – šefovima, nebitno iz koje stranke oni dolazili, jer joj to gle čuda nova organizacija tkz. shema nije dozvoljavala pa je morala ostaviti „zadržati“ stare kadrove - šefove u Ispostavama, kojima je tako omogućila nastavak uhodanog načina rada sa svojim kumovima.

Njihovi kumovi će tako i dalje u ovim Ispostavama imati posla kao u priči i za njih će i dalje „javni natječaji“ za određenene poslove u Hrvatskim cestama d.o.o. biti samo još jedan u nizu već unaprijed dobivenih poslova. Neki od ovih kumova traju od samog ustroja Ispostava odnosno od davne 1997. godine i pri tome su navodno zaradili, a mi to slobodno možemo reći, izvukli desetke milijuna kuna iz ovih Ispostava. Oni rade po ustaljenoj shemi, dobivaju određene poslove od investitora Hrvatskih cesta d.o.o. kroz „javne natječaje“ bilo kao izvoditelji ili podizvoditelji, te iste odrade do pola a od pola netko drugi, a posebni i nikako, ali su za takve rađe dobro plaćeni pa čak i pretplaćeni.

Svoje kumove ima svaka od ovih Ispostava, pa tako i Ispostava Zadar. Ovi kumovi su svoje unosne poslove proširili i na određene ŽUC-e, a posebno se to odnosi na ŽUC-e zadarske županije. O ovome ŽUC-e smo ne tako davno i pisali na svojim stranicama. Posebno nas je ovih dana dojmila priča Kalelarge kako neki kumovi organiziraju čak i posebna skupna putovanja za bivše i sadašnje šefove Ispostava i to čak van granica RH-e. I, o tome smo ne tako davno pisali na svojim stranicama. A, koliko je tek do sada bilo ovakvih putovanja, to prepuštamo institucijama da se time pozabave?

Izborom novih šefova u ovim Ispostavama odnosno po novoj shemi poslovnim jedinicama u Sektoru održavanja, poremetio bi se „kumski režim rada“ odnosno uhodana ravnoteža u korupcijskom lancu što najmanje i nikako ne odgovara nadređenima, koji navodno žele promjene samo riječima, ali i dalje ustraju na osnovnoj zadaći da pošto-poto sačuvaju stare kadrove – šefove, kojima će „zacementirati“ odavno uhodani lanac korupcije. A, zašto kadrove u ovim Ispostavama mijenjati kada su dobro uhodani u lancu?

Tako je i „planirana“ reorganizacija unutar ovog Društva, ispunila svoju namjenu i postavljene ciljeve. Da li je to logično i zakonski, prosudite i Vi sami? A, Hrvatske ceste d.o.o. bi to itekako morale znati?

Hrvatska država je i dalje u dubokoj recesiji, grca sa dugovima koje su joj u najvećoj mjeri ostavili ovakvi i slični kumovi, a njeno stanovništvo iz dana u dan sve lošije i lošije živi neki od njih skupljajući boce da preživi sebe i svoje obitelji, dok njeni tkz. kadrovi – šefovi i njihovi kumovi je nesmiljenom žestinom iz dana u dan je sve više čerupaju i čerupaju. A, Hrvatske ceste d.o.o. bi to itekako morale znati kao krovna organizacija cesta.


POSLANO:

1. Vladi Republike Hrvatske
2. Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture RH
3. Nezavisni cestarski sindikat



Zagreb - Zadar, 4. prosinca 2013. godina




STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA


Post je objavljen 04.12.2013. u 14:38 sati.