Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/shzzadar

Marketing

Dr. Ivan Miloš: Jedan dio udruga pod krinkom zaštite okoliša odrađuje posao za srpske državne interese i neke druge

Dr. Ivan Miloš: Jedan dio udruga pod krinkom zaštite okoliša odrađuje posao za srpske državne interese i neke druge

http://www.dnevno.hr/vijesti/hrvatska/106593-dr-ivan-milos-naglasava-projekt-rijecke-luke-kao-spasitelja-gospodarstva.html



Jedan dio udruga pod krinkom zaštite okoliša odrađuje posao za srpske državne interese i neke druge, što se vidi, nakon što odbijemo investicije. Investicije dobiva Srbija ili je Srbiji ta luka strateški partner, kao u slučaju luke Kopar, na čijim čelnim pozicijama su srpska prezimena. Znači da i ekologija može služiti za rušenje poslova i prebacivanje istih istočnom susjedu.

Dr. Ivan Miloš naglašava projekt Riječke luke kao spasitelja gospodarstva

Treba koristiti naš izuzetan položaj, od kojeg možemo dobro živjeti na osnovu rente.

U razgovoru s nama Dr. Ivan Miloš profesor na Veleučilistu u Rijeci, na koji mu je došla ponuda od strateških partnera iz Europske unije, s kojima je i prethodno surađivao, na velikim razvojnim projektima iz područja međunarodnog javnog prometa i stvaranja uvjeta za FDI (Foreign Direct Investnments) osvrnuo se na naš izuzetan položaj, od kojeg možemo dobro živjeti na osnovu rente zahvaljujući našem položaju, a opet je činjenica da to ne znamo koristiti.

Još prije par godina Kinezi su htjeli uložiti 20 milijardi u naše prometne resurse, poglavito ih je interesira luka Rijeka. Dr. Ivan Miloš godinama pokazuje na najveći investicijski resurs Kvarnera, Riječku luku, koja kao projekat može pokrenuti gospodarstvo u svojoj izgradnji, a kasnije koncesijom, transportom, industrijalizacijom, biti će vodič do uspjeha. Sanader i Mesić nisu prepoznali to ulaganje. Prema dr. Milošu Rijeka je idealna luka za europske robe. S modernim terminalom i brzom željeznicom povezuje srednju Europu i dalje sa svim relevantnim lukama na Atlantiku. Iz Rijeke bi dnevno moglo prolaziti 70 vlakova, a danas ih prolazi 4 tjedno. Postigla bi se rentabilnost i poprilična zarada. Končar je napravio elektro-dizel lokomotive koje bi na neelektrificiranom dijelu vozile na disel agregate. Akademik Ivan Miloš predstavio je Prijedlog koncepta strateškog nacionalnog programa gospodarske revitalizacije RH te projekte koje bi Hrvatska ostvarila u suradnji sa EU. Naglasio je prednost Luke Rijeka nad Lukom Koper i Trst, te dokazao da Luka Rijeka može biti vodeći lider u regiji što se tiče kontejnerskog transporta, jer generira veliki ekonomski multiplikator za zemlju. Također je dr. Miloš naglasio hitnost RH da proglasi Gospodarski pojas, jer je Hrvatska obvezna štititi nacionalne interese po ustavu RH i po Međunarodnom pravu mora.

Što je problem? Hrvatska jednostavno izbjegava investicije ili iz svoje gluposti ili iz rada lobista, koji dosta često usmjeravaju investicije prema Srbiji, pa na taj način sve više postajemo ovisna država. Južni tok je takav primjer. Plinovod ide iz Rusije, po dnu Crnog mora, preko Bugarske, Srbije, Mađarske, Slovenije do Italije i centralne Europe, investicija je teška 1,9 milijardi eura, a dionica kroz Srbiju duga je 421 kilometar i zaposlit će 25 tisuća radnika direktno i posredno još 100 tisuća. 'Južni tok' trebao je biti pušten u promet 2016. godine. Hrvatskoj je otet taj južni tok, a udruge zelenih, kao i mnoge druge udruge toga tipa svojim djelovanjem svjesno odvlače investicije van Hrvatske,a to zapravo pogoduje Srbiji, koja je našla svoj interes u luci Kopar, preferiranu u odnosu na Rijeku. Luka Kopar nema nikakve mogućnosti bolje od Riječke luke, no vrlo plitko more i neadekvatni pristup, nisu bili problem realizacije ovog projekta. LNG još je fikcija kod nas uz sve napore, da zaživi onako kako je predviđen. Dr. Miloš nam je objašnjavao činjenicu kako je nemoguće posložiti industriju bez resursa, koji su nam se nudili na pladnju. Eko Kvarner svojim djelovanjem, kao i neke predhodne udruge odrađuju jedan posao micanje investicija sa Kvarnera, ali je činjenica, da ako ne zaživi projekt LNG terminala, profitirat će susjedi. I što je najkomičnije, svi ti tereti opet će prolaziti našim morem. I što smo postigli? Samo gubitak novca i sasvim moguće isto zagađenje.

Zapravo jedan dio udruga pod krinkom zaštite okoliša odrađuje posao za srpske državne interese i neke druge, što se vidi, nakon što odbijemo investicije. Investicije dobiva Srbija ili je Srbiji ta luka strateški partner, kao u slučaju luke Kopar, na čijim čelnim pozicijama su srpska prezimena. Znači da i ekologija može služiti za rušenje poslova i prebacivanje istih istočnom susjedu.


Post je objavljen 01.12.2013. u 18:29 sati.