Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

Marketing

NATJEČAJ ZA EKO PROIZVOĐAČE



ZELENA IDEJA ŽELI POMOĆI MARKETING PROIZVODA!

Prema priopćenju od 5. listopada, Ministarstvo poljoprivrede dalo je podršku projektu Zelena ideja koju je pokrenulo Hrvatsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (HURA) s ciljem pomaganja lokalnim ekološkim proizvođačima u njihovom nastupu na tržištu, pružanjem usluga promocije uz pomoć marketinških stručnjaka.
Marketinške agencija HURA-e pružit će besplatnu uslugu kvalitetnim projektima koje stručni žiri ocijeni kao potencijalno uspješne. Ideja ovog projekta je promoviranje ekoloških proizvoda, kao i njihovih proizvođača, a sve u svrhu širenja svijesti o ekološkoj proizvodnji, povećanju potražnje za ekološkim proizvodima i razvojem gospodarski održive Hrvatske.

Natječaj i više informacija o projektu nalaze se na web stranici: www.zelenaideja.hr.
Pravo prijave na natječaj Zelena ideja imaju fizičke i pravne osobe upisane u Upisnik subjekata u ekološkoj proizvodnji te koje posjeduju potvrdnicu (certifikat) sa statusom ekološke proizvodnje u Republici Hrvatskoj. Proizvodi iz prijelaznog razdoblja ne mogu se prijaviti na natječaj.
Prijava na natječaj provodi se web obrascem . Prijave koje stignu na natječaj ocijenit će žiri koji čine Jadranka Boban Pejić iz Biovege, Darko Znaor neovisni kionzultant, Jerko Markovina s Agronomskog fakulteta,Domagoj Račić iz Mreže znanja i Tomislav Petrović kao voditelj sektora za ekološku poljoprivredu u ministarstvu poljoprivrede.Kriterij će biti kvaliteta proizvoda, količina proizvodnje, tržišni potencijal i iskustvo proizvođača u poslovanju.
Stručni žiri će po završetku procesa prijava odabrati do 15 prijavljenih projekata. Njihov popis bit će objavljen na web stranici www.zelenaideja.hr, a oni koji su odabrani biti će obaviješteni meilom..
U obzir će se uzimati samo cjelovite prijave koje zadovoljavu propisane kriterije.
Rok prijave na natječaj je 15.11.2013., do 23:59 sati.
Sva pitanja vezana uz prijavu moguće je uputiti putem kontakt obrasca na web stranici www.zelenaideja.hr
Hrvatsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (HURA) u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje s ciljem uspostavljanja i unaprijeđenja profesionalnih i etičkih standarda i principa korektne tržišne utakmice, edukacija i organizacije strukovnih festivala. Trenutno imai 34 članice i zastupa više od 65% ukupnog marketinškog budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of
Communications Agencies), a surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

RH IMA 1.528 EKOLOŠKIH PROIZVOĐAČA

Ministarstvo poljoprivrede potporu projektu pružit će kroz slanje poziva na prijavu na natječaj certificiranim ekološkim proizvođačima te kroz ostale aktivnosti, primjerice sudjelovanje stručnih osoba predstavnika Ministarstva u medijskim istupima i press konferencijama.
U Hrvatskoj je upisano 1.528 subjekata u Upisnik subjekata u ekološkoj proizvodnji, a broj proizvođača i površine pod ekološkom poljoprivredom ima tendenciju porasta, kroz potporu države, sufinanciranju stručnog nadzora i certifikacije od strane pojedinih županija, aktivnom sudjelovanju u edukaciji i informiranju poljoprivredne savjetodavne službe te aktivnom radu ekoloških udruga.
Ministarstvo poljoprivrede prepoznalo je ekološku poljoprivredu kao poduzetnički koncept koji može ostvariti svoje ciljeve i istovremeno biti u suglasju sa zaštitom prirode i okoliša i održanjem biološke raznolikosti. Akcijski plan razvoja ekološke poljoprivrede pretendira povećanju površina pod ekološkom poljoprivredom u ukupnim poljoprivrednim površinama u Hrvatskoj do 2016. godine na površinu od 8%.

Više na: http://www.mps.hr/default.aspx?id=6184





Post je objavljen 11.11.2013. u 23:54 sati.