ZELENA IDEJA ŽELI POMOĆI MARKETING PROIZVODA!
Prema priopćenju od 5. listopada, Ministarstvo poljoprivrede dalo je podršku projektu Zelena ideja koju je pokrenulo Hrvatsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (HURA) s ciljem pomaganja lokalnim ekološkim proizvođačima u njihovom nastupu na tržištu, pružanjem usluga promocije uz pomoć marketinških stručnjaka.
Marketinške agencija HURA-e pružit će besplatnu uslugu kvalitetnim projektima koje stručni žiri ocijeni kao potencijalno uspješne. Ideja ovog projekta je promoviranje ekoloških proizvoda, kao i njihovih proizvođača, a sve u svrhu širenja svijesti o ekološkoj proizvodnji, povećanju potražnje za ekološkim proizvodima i razvojem gospodarski održive Hrvatske.
Natječaj i više informacija o projektu nalaze se na web stranici: www.zelenaideja.hr.
Pravo prijave na natječaj Zelena ideja imaju fizičke i pravne osobe upisane u Upisnik subjekata u ekološkoj proizvodnji te koje posjeduju potvrdnicu (certifikat) sa statusom ekološke proizvodnje u Republici Hrvatskoj. Proizvodi iz prijelaznog razdoblja ne mogu se prijaviti na natječaj.
Prijava na natječaj provodi se web obrascem . Prijave koje stignu na natječaj ocijenit će žiri koji čine Jadranka Boban Pejić iz Biovege, Darko Znaor neovisni kionzultant, Jerko Markovina s Agronomskog fakulteta,Domagoj Račić iz Mreže znanja i Tomislav Petrović kao voditelj sektora za ekološku poljoprivredu u ministarstvu poljoprivrede.Kriterij će biti kvaliteta proizvoda, količina proizvodnje, tržišni potencijal i iskustvo proizvođača u poslovanju.
Stručni žiri će po završetku procesa prijava odabrati do 15 prijavljenih projekata. Njihov popis bit će objavljen na web stranici www.zelenaideja.hr, a oni koji su odabrani biti će obaviješteni meilom..
U obzir će se uzimati samo cjelovite prijave koje zadovoljavu propisane kriterije.
Rok prijave na natječaj je 15.11.2013., do 23:59 sati.
Sva pitanja vezana uz prijavu moguće je uputiti putem kontakt obrasca na web stranici www.zelenaideja.hr
Hrvatsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (HURA) u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje s ciljem uspostavljanja i unaprijeđenja profesionalnih i etičkih standarda i principa korektne tržišne utakmice, edukacija i organizacije strukovnih festivala. Trenutno imai 34 članice i zastupa više od 65% ukupnog marketinškog budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of
Communications Agencies), a surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.
RH IMA 1.528 EKOLOŠKIH PROIZVOĐAČA
Ministarstvo poljoprivrede potporu projektu pružit će kroz slanje poziva na prijavu na natječaj certificiranim ekološkim proizvođačima te kroz ostale aktivnosti, primjerice sudjelovanje stručnih osoba predstavnika Ministarstva u medijskim istupima i press konferencijama.
U Hrvatskoj je upisano 1.528 subjekata u Upisnik subjekata u ekološkoj proizvodnji, a broj proizvođača i površine pod ekološkom poljoprivredom ima tendenciju porasta, kroz potporu države, sufinanciranju stručnog nadzora i certifikacije od strane pojedinih županija, aktivnom sudjelovanju u edukaciji i informiranju poljoprivredne savjetodavne službe te aktivnom radu ekoloških udruga.
Ministarstvo poljoprivrede prepoznalo je ekološku poljoprivredu kao poduzetnički koncept koji može ostvariti svoje ciljeve i istovremeno biti u suglasju sa zaštitom prirode i okoliša i održanjem biološke raznolikosti. Akcijski plan razvoja ekološke poljoprivrede pretendira povećanju površina pod ekološkom poljoprivredom u ukupnim poljoprivrednim površinama u Hrvatskoj do 2016. godine na površinu od 8%.
Više na: http://www.mps.hr/default.aspx?id=6184
Post je objavljen 11.11.2013. u 23:54 sati.