Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/huc

Marketing

modernizacija


 photo za_zpsd897a5e0.jpg

Jake and Dinos Chapman susreću hrvatsku državu



Za socijalizma dnevni se zadatak sastojao u tome da se hrpa cigli prebaci s jednog mjesta na drugo, obično 10 metara dalje. Tako se stvarao privid aktivnosti, rada.

Postoji ministarstvo, a zasigurno nije jedino, koje svakih šest mjeseci donese odluku kako valja mijenjati službeni font. Pa su tako određeni državni službenici jedno vrijeme pisali
Arialom,
potom Timesom
pa opet Arialom,
Timesom,
Verdanom,
Calistom,
Timesom...


U grafičkom dizajnu postoji nešto što se naziva knjigom grafičkih standarda. U njoj je jasno definiran logotip (pozitiv, negativ, odnos veličina, preporučene veličine, minimalni zaštitni prostor), tipografija (primarna i sekundarna) i boje (Pantone sustav boja (ofsetni tisak); cmyk sustav boja (novine)...
Također u knjizi je definirana primjena standarda u sredstvima komunikacije: kuverta, posjetnica, diploma/priznanje, oglas, poslovna mapa, cd, bilboard, fax, PowerPoint obrazac, majica, plakat, memorandum, fasadni natpis, natpis na vozilu ...
Dosljednom primjenom tih pravila postiže se konzistentan vizualni identitet ustanove, tvrtke, organizacije, robne marke i sl. On svjedoči o ozbiljnosti i ulijeva povjerenje.

Postoji li u pomenutom ministarstvu itko svjestan toga?
Ako postoji, ne mari. Ili ako mari, nemoćan je.
Mora se steći dojam da se u središnjici nešto radi.

U dojmu je sve, misle. Samo to više ne pali. Neka im netko kaže.


Post je objavljen 08.11.2013. u 04:34 sati.