Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/shzzadar

Marketing

Hrvatske ceste d.o.o. nadzirale projekt"modernizacije", odnosno građenja lokalne ceste L 63204 Smilčić – Korlat koja nije imala građevinsku dozvolu?

STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA
PODRUŽNICA BENKOVAC

PRIOPĆENJE ZA JAVNOST

Hrvatske ceste d.o.o. nadzirale projekt"modernizacije", odnosno građenja lokalne ceste L 63204 Smilčić – Korlat koja nije imala građevinsku dozvolu?



Temeljem punomoći i za račun Hrvatskih cesta d.o.o., ŽUC Zadarske županije je sproveo postupak javne nabave («Oglasnik javne nabave», datum objave: 03.09.2012.) za "modernizaciju", odnosno građenje lokalne ceste L 63204 Smilčić – Korlat i izabrao najpovoljnijeg izvođača radova TIM d.o.o. u ukupnom iznosu od 2.828.801,28 kuna.

Hrvatske ceste d.o.o. sudjelovale su u nadzoru navedenog projekta od samog početka te do konačnog završetka, a građevina (L 63204 Smilčić – Korlat) nije imala GRAĐEVINSKU DOZVOLU što je u suprotnosti odredbama Zakona o cestama i Zakona o građenju i prostornom uređenju te drugim važećim propisima RH.

Hrvatske ceste d.o.o., kao nositelji ovog projekta iz «dodatni investicijski ciklus», a koji je za 2012. godinu provela Vlada RH, kod vršenja nadzora, nisu primjetili da su na ovoj cesti prethodno već bili izvedeni građevinski radovi donjeg sloja ceste «posteljica». Ove radove je izvela druga tvrtka (?), a ne ona tvrtka koja je natječajem izabrana. Prema procjeni građevinskih stručnjaka ovi radovi su koštali najmanje 1.000.000,00 kuna. Na ovo pitanje ni ŽUC Zadarske županije nam nije dao odgovor?

Također, Hrvatske ceste d.o.o. kao nositelj ovog projekta, dozvolile su da se lokalna cesta L 63204 Smilčić – Korlat nakon njene tzv. "modernizacije" pusti u promet bez UPORABNE DOZVOLE, a iz čega proizlazi da nisu poštivali važeće zakone i propise RH.

Navedena "modernizacija", odnosno građenja lokalne ceste L 63204 Smilčić – Korlat je jedan od loših primjera kako se troši cestarski novac, odnosno hrvatska kuna. Osnovano se sumnja da su građevinski radovi na "modernizaciji", odnosno građenju ove ceste iznosili najmanje 4.000.000,00 kuna?
Hrvatske ceste d.o.o., kao nositelji ovog projekta, koje se sudjelovale u nadzoru od samog početka te do konačnog završetka, to bi ipak trebale i morale znati?

POSLANO:

1. Vladi Republike Hrvatske
2. Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture RH
3. Nezavisni cestarski sindikat




U Benkovcu, 31. listopada 2013. godina





STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA
PODRUŽNICA BENKOVAC


Post je objavljen 31.10.2013. u 13:48 sati.