Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/iznajmljivanjestanova

Marketing

Dubrovnik vole bogati, a Split mladi

Ako postoje uporišne točke koje su u ovogodišnjoj turističkoj sezoni bile nezaobilazne na Jadranu, onda su to bez ikakve dvojbe Split i Dubrovnik.
Ta su se dva grada, svaki na svoj način, nametnula posljednjih godina turističkim šušurom, a ovoga ljeta posebno, tako da su u vrhu svih hrvatskih turističkih izvješća, top-događanja i ljetne zabave, a potvrda popularnosti stiže im i crno na bijelo - kao statistički najveći rast turističkog prometa u zemlji.
Baš kao što su započele posljednjih dana zime, te dvije turističke perjanice ni na pragu jeseni ne posustaju u osmišljavanju načina za privlačenje gostiju kojih će, očigledno, biti još dugo nakon što druge rivijerne hit-destinacije isprazne svoje plaže i ljetne terase.
Jer, u Splitu i Dubrovniku na dobrom su putu da i svoj zimski turistički promet učine značajnim. Iako je riječ o gradovima potpuno različitih turističkih polazišnih osnova i bitno različite poslovne strategije turizma, i grad pod Marjanom i onaj pod Srđem uspjeli su osvojiti svaki svoj dio turističkog kolača na zahtjevnom međunarodnom tržištu, a sve to na način da zapravo jedan drugome nisu konkurencija.
Hoteli s pet zvjezdica, kojima Dubrovnik obiluje, razlog su dolaska ozbiljnije i dobroplatežne klijentele, za koju je odmor u Dubrovniku već postala stvar prestiža. No, upravo su takvi smještajni kapaciteti uvjetovali i činjenicu da Dubrovnik posjećuju u najvećem postotku gosti u dobi između 40 i 60 godina, pa je dobrim dijelom i turistička ponuda Grada prilagođena takvim gostima.
Split, s druge strane, postaje prava jadranska metropola za mlade. Backpackeri, mladi i obrazovani putnici koje čak 12 low-cost kompanija i još četrdesetak drugih avioprijevoznika dovode iz 75 europskih destinacija izravnim letovima u grad pod Marjanom, ali i brojna kulturna i zabavna događanja, nebrojene mogućnosti povoljnog smještaja u samom središtu grada u lijepo uređenim apartmanima i čak 17 hostela, oblikovali su i dobnu skupinu turista, u prosjeku mlađih najmanje desetak godina od onih dubrovačkih target=_blank>stanovi Beograd




Post je objavljen 09.09.2013. u 15:37 sati.