Poznata strofa I. Gundulića kaže: „Tko bi gori sad je doli,
a tko doli gori ustaje.“
To mi je palo na um gledajući i uspoređujući reklame za HDZ i Thomsonov koncert u Biogradu iz godine 2009. i ove 2013. Evo kako to izgleda.
'Reklama' za HDZ iz 2009. godine. Ako se netko sjeća o njoj sam već zborio na mom blogu pišući o tome kako je ta 'reklama' priključena na javnu rasvjetu iako se nalazi na privatnoj kući.
Danas ta 'reklama' izgleda malo 'ofucano'. Snimljenu po mraku, bez blica, može prepoznati samo onaj koji zna što je ona nekad predstavljala.
I da ne bi bilo zabune kako se radi o istoj kući i istoj reklami evo fotografije s blicom.
Zanimljiva je također u kontekstu 'prolazi sve' da se na spomenutoj kući vijorila HDZ-ova zastava tijekom cijele godine godinama (već se pomalo i ofucala) a danas je nema. I to nešto govori…
A sad slike koje se odnose na onaj drugi dio Gundulićeva stiha:
Tako je M.P. Thomson reklamirao svoj koncert u Biogradu (o kojem sam također svojevremeno pisao) 2009. godine. Veličinom je bila manja od čovjeka što hoda ispred nje.
A evo kako je reklama 'narasla' nakon četiri godine.
Ako malo pažljivije pogledate potonju sliku vidjet ćete ostatke jedne reklame koja je tu stajala u istoj veličini dok se nije pojavila ova za M.P.T. Na tom ostatku stoji reklama za tvrtku „NARADA“ koja se bavi „legalizacijom nezakonito izgrađenih objekata“. To se zaista može samo u nas. Nekako bi mi ljepše zvučalo da piše: „legalizacija nelegalno izgrađenih objekata“ ali ne kod nas se može legalizirati (ozakoniti) i ono što je nezakonito izgrađeno (i ne samo izgrađeno nego i stečeno)! No to je već jedna druga priča o kojoj i vrapci na grani pričaju svoju varijantu: živ, živ, živ, tko vam je kriv!