Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nekretnine11

Marketing

Turizam bi trebao biti više od ležanja na plaži

Hrvatski turizam mora doživjeti potpuni otklon od sadašnjeg koncepta plaža, more i sunce te bi on trebao biti mnogo više od ležanja na plaži. Takvi tonovi stižu s jučerašnjeg Croatia Business Opena, konferencije na kojoj je predstavljena Strategija razvoja turizma RH do 2020. godine. Taj jednodnevni skup, u organizaciji Zagrebačke banke i Istarske županije, održan je ne slučajno u Umagu, jer on je ovog tjedna i u središtu međunarodne sportske pozornosti, upravo zbog održavanja ATP teniskog turnira. No i nazočnost najviših predstavnika vlasti dala je na vrijednosti tog okupljanja.
Zoran Milanović, premijer RH, istaknuo je da nam nije primarni cilj biti turistički zatrpani dva mjeseca, nego je cilj sezonu produžiti maksimalno moguće. Stoga je poruka za ministra turizma neka se ne opterećuje brojem turista, ili pak brojem prometnih nezgoda u turističkoj sezoni, naglasio je premijer. Ivo Josipović, predsjednik Republike Hrvatske, pak ističe da se naš gospodarski oporavak ne može bazirati samo na turizmu. Zauzima se stoga da se nađe rješenje za nedefinirani pojam turističkog zemljišta, ali i osmišljavanje zakonodavnog okvira rješavanja problema imovinsko-pravnih odnosa nad zapuštenim nekretninama, koje nerijetko nagrđuju izgled turističkih mjesta nekretnine Split

Post je objavljen 29.07.2013. u 14:46 sati.