Globalna kriza velikim dijelom zahvatila je i putnički prijevoz na cijelome području Europe, što se ponajprije odrazilo na manji broj prijevoznih kapaciteta, manji broj veza te pad kvalitete pružene usluge, osobito u međunarodnome prijevozu. Takvom situacijom osobito su pogođeni putnici vagona serija WL i Bc koji gotovo svi voze u međunarodnome prijevozu.
Kako bi umanjio nastale poteškoće te im putovanje vlakom učinio što ugodnijim, HŽ Putnički prijevoz svojim putnicima u godini 2013./2014. želi, unatoč nešto manjem broju vlakova, pružiti dodatnu uslugu i povećati razinu kvalitete prijevoza. U skladu s time, od 15. srpnja 2013. HŽ Putnički prijevoz obogatit će uslugu koju pruža putnicima u vagonima serije WL dijeljenjem prigodnih higijenskih setova koji će sadržavati čitav niz potrepština za putnike: ručnik, sapun, dezinficirajući ubrus, higijenski predložak za zahodsku dasku, četkicu i pastu za zube te jednokratne papuče. Uz to, putnicima će se i dalje pružati i usluga keteringa, pri čemu će svaki putnik dobiti vodu, sok, kavu ili čaj te kroasan. U vagonima serije Bc putnicima će se dijeliti besplatna voda.
Namjera HŽ Putničkog prijevoza je i dalje dizati razinu kvalitete pružene usluge širenjem ponude i na vagone s ležajima (Bc), ali i širenjem kompletne ugostiteljske ponude međunarodnih i unutarnjih daljinskih vlakova. Naime, autobusni i zrakoplovni prijevoznici konkurenti su čija je brzina putovanja neosporna prednost. Budući da se zbog stanja infrastrukture u tome području ne možemo nadmetati s konkurencijom, moramo potražiti vlastite prednosti, a to su udobnost, cjenovna konkurentnost i čitava lepeza dodatnih usluga koje će putovanje učiniti privlačnijima. Zato brinemo o svim svojim putnicima te im želimo ugodno i udobno putovanje te sretan put u vagonima HŽ Putničkog prijevoza.
Post je objavljen 29.07.2013. u 08:30 sati.