Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/igniss

Marketing

Etimologija igre

Ako si u Hrvatskoj u 2013. godini kupio curi koja ti se sviđa plišanog medvjedića i ostavio ga na njenom stolu s ljubavnim pismom koje opisuje koliko je voliš i da bi sve učinio da budeš s njom, je li to igra?**

1. Igra kao život: U najširem pogledu na svijet, igru čini baš svako ponašanje koje indirektno ili direktno ima cilj dolaska do partnera. Otkupna cijena za mladu, ljubavno pismo, dvostruki kompliment, stjecanje imovine, stjecanje ugleda, stjecanje obrazovanja, odlazak u crkvu, odlazak u disko, padanje na koljena i nošenje buketa ruža, sve to spada u igru. Takav pogled, kao što sam već jednom naveo, vrlo je grub i, iako zabavan, nije baš koristan za seksualni uspjeh. Lijepo je znati da ljudi postoje prvenstveno kako bi se parili, ali ne može se upotrijebiti kako treba. Nema nikakve podjele ili razlike. Po ovom kriteriju, slučaj s početka sigurno spada u igru.

2. Igra kao rezultat: Ako kažemo da je igra ponašanje koje ostvaruje nekakav dolazak do partnera, ona se igra dijeli na igru (u prosjeku uspješne metode) i anti-igru (u prosjeku neuspješne metode). Također bi se dalo diskutirati o tome koliko je koja metoda uspješna ili neuspješna u odnosu na utrošene resurse, tj. efikasna ili neefikasna. Igra i anti-igra sastoje se od dvaju komponenti:
.
A) Urođene, univerzalno privlačne: snažan jezik tijela je uvijek bio privlačan i ostat će privlačan. Dubok glas, tjelesna snaga i dominantnost nikada neće izaći iz mode. Neovisnost i čvrst okvir će uvijek ostati privlačni. Kultura može ponekad raditi protiv njih, ali to je poput borbe s vjetrenjačama. Urođene preferencije uvijek pobjeđuju.

B) Makro-relativne, ovisne o kulturi: u doba kada je muška dominantnost bila velikim dijelom izražena kroz imovinski status i ulogu skrbitelja za obitelj, bilo je sasvim suvišno verbalno izražavati dominantnost kao što danas radimo kretenskom igrom i kvalificiranjem. Isto tako, visina i snaga su nekada imale manji utjecaj nego danas, kada su manje značili kao indikatori dominacije. Naravno, nisu svi faktori ovisni o vremenu. Japan je najbolji primjer kolekcije bizarnih relativnih seksualnih preferencija. Slučaj naveden na početku spada ovamo - radi se o anti-igri, koja bi nekada bila puno bolja ali danas je jednostavno katastrofalna.

C) Mikro-relativne, ovisne o kulturi i situaciji: iako je neka određena tehnika većinom neuspješna, postoje iznimke u kojima sjaji. Na primjer, kreten koji stalno zadirkuje ženu, ne shvaća je kao osobu i drži se na udaljenosti polučit će dobar efekt ako ženi spontano ubere buket ljubičica s puta. Tih i samozatajan muškarac može više dobiti od kontroliranog bijesa nego netko ekstrovertiran. Sposobnost ocjenjivanja ovih okolnosti igra je sama po sebi. U ovo također spadaju niše, mikro-kozmosi zavođenja koji ne odgovaraju niti jednoj drugoj kategoriji. Recimo, šetati slatkog malog psa koji ti omogućava bezbolno otvarati razgovor s gotovo svakom curom koja prođe, primjer je niše.



Kada na ovom blogu napišem da netko ima igru, mislim prvenstveno na ovu podjelu. Igra = ono što radi. Budući da je ono što radi trenutno pretežno skup verbalnih i društvenih vještina, igra = verbalne i društvene vještine za uspjeh sa ženama. S ovog stajališta, razumno je podijeliti muškarce na one s igrom i one bez igre, a žene na one koje žele puno igre i one koje žele malo ili ništa igre. Također nam omogućava uspoređivati ovo razdoblje s poviješću, kada nije bilo potrebno toliko igre, tj. igra je bila znatno drugačija.

3. Igra kao polje djelovanja: u ovom pogledu, igra se dijeli na aktivnu i pasivnu.

Aktivna: direktno, ciljano djelovanje: izlasci, dnevna igra, kreiranje profila na online dating stranici, razgovor, poboljšanje verbalnih vještina i eliminacija straha od prilaska. Slučaj s početka spada ovamo - iako neće polučiti rezultate, svejedno se radi o aktivnoj igri.

Pasivna: sve druge aktivnosti koje ti ili same od sebe stvaraju prilike (npr. slava, visok situacijski status, uljepšavanje stila ili izgleda, novac) ili koje ti pospješuju uspjeh u aktivnoj igri. Tipičan oblik pasivne igre je tjelovježba. Sama po sebi, ta aktivnost ne predstavlja igru, ali snažna tjelesna prisutnost pomaže u igri i stvara dodatne prilike u obliku "izmijenjenih pogleda". Novac je sam po sebi beznačajan za zavođenje, ali omogućava vrijeme i slobodu za ulazak u više krugova s lijepim ženama, te daje određeni imidž uspjeha, moći i statusa.

Iako muškarcu s obzirom na uloženi napor aktivna igra donosi najviše pomaka, dugoročno ne smije zanemariti ni pasivnu. Obje imaju opadajuće prinose i stoga se međusobno nadopunjuju. Oni rijetki koji imaju vrhunsku razinu i aktivne i pasivne igre oni su koji monopoliziraju seksualno tržište.

I na kraju... svi ovi pojmovi su vrlo snažno povezani s pojmovima Alfa i Beta, ali nisu im uvjet. Ne postoji apsolutna korelacija. Čovjek bez igre može biti Alfa zahvaljujući svojem izgledu, situacijskom statusu, slavi ili bogatstvu, iako postoji velika opasnost da će mu se to dugoročno osvetiti.

Post je objavljen 27.06.2013. u 13:39 sati.