zamisli sad da si u zaglavljen/a u liftu u kojemu konstantno raste temperatura i ti shvaćaš da si ustvari na putu za pakao i sve oko
tebe gori i topi se, lava kuha...šta bi tada dao/la za jedan ...heineken...
Kažu bihejvjoristi da je heineken imao dobru prođu na balkanskom i istočno-europskom tržištu zbog one crvene petokrake
u drugome planu etikete. Kada su ulazili na američko tržište, za kampanju su angažirali studentariju da grupno obilazi lokale
i traže heineken. Kada bi im gazda lokala rekao da heinekena nema, oni bi se okrenuli i otišli dalje...
Poezija je danas preselila u marketing. Današnji Tin Ujević sjedi u uredu kreativnog managera, jede thai take away i
brusi nekakvu frazu do dijamantnosti. Često njegov pjesnički dar biva uzaludnim, jer klijentova je uvijek zadnja i...
on u pravilu odabire najgoru od 5.
Theese days Ujević je plaćen 18.000 eura mjesečno, ima brojne povlastice i mozak osiguran na najvišu premiju.
Počeo je žvrljajući, kao i svi mi.
Njegovo slovo, u svijetu je slova prepoznato i sada je ono, najskuplje slovo u Hrvata!
U sustavu vrijednosti slova-slovnu kombinaciju će najbrže naći upravo on.
Car Darije bio je neutješan: u cijeloj njegovoj Perziji, ne zna svaki podanik ,kako izgleda mu njegov lik...kako tome doskočiti?
Mudrac se 1 sjeti:
-štampat ćemo tvoj lik na poleđinu novca...i tako će cijelo carstvo doznati kako izgledaš, moćni Darije!
Taj događaj smatra se prvom zabilježenom uporabom marketinga u povijesti.
Danas kada je tehnologija od marketinga učinila čudo, nekako se ipak čini da je cilj ostao isti, prikazivati Darija u photoshopu
Možda je blog super baš zato što nema nikakve love okolo sebe?
Post je objavljen 20.06.2013. u 07:55 sati.