Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nekretninerijeka

Marketing

Mogli su ne učinit ništa, zar ne?

Izbori su iza nas, ono što me ugodno iznenadilo na tim izborima jest da su glavne teme sučeljavanja raznih izbornih kandidata za načelnika, gradonačelnika, župana raznih općina bile poduzetničke zone. Naročito je to bilo izraženo kod onih kontinentalnih općina koje kroz taj prihod vide svoj razvoj, prihodi i radna mjesta za svoje građane.
Na vladi je da stvori makro-ekonomske uvjete a na lokalnim zajednicama je da kao prvu mjeru stvore, ne samo nacrtaju poduzetničku zonu u svojim planovima, već da otkupe zemljište, izravnaju površine, parceliziraju, dovedu vodu, struju, dovoljne snage, telefoniju, rasvjetu, kanalizaciju, površinsku odvodnju, naprave ceste i dr. Neki su napravili puno neki opet malo ili ništa. Jednostavno su stali.
I nisu se snašli. U Hrvatskoj postoji oko 360 poduzetničkih zona, 40% prostora u tim zonama je neiskorišteno. I to je istina. Međutim neke zone su uspješnije od drugih, razlozi? Radi se o cijeni zemljišta, uređenoj infrastrukturi, poreznim olakšicama, olakšicama kod plaćanja komunalne naknade, blizini auto ceste, zračne luke, morske luke, blizina velikog grada itd.nekretnine oglasnik



Post je objavljen 14.06.2013. u 14:26 sati.