Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/plasticno-je-fantasticno

Marketing

Naši plastičari - BORPLASTIKA

Rijetki su oni koji mogu tvrditi da se, osim što izuzetno vole posao koji im uz to donosi i profit, jednako trude raditi za dobrobit zajednice. Upravo tako sebe opisuje Atila Borbaš, direktor i vlasnik baranjske Borplastike čije je poduzeće nedavno napunilo 16 godina. Njegova se tvrtka u tom turbulentnom razdoblju uspjela izboriti za svoje mjesto pod suncem na prilično zahtjevnom tržištu zaštite okoliša.

Borbaš ne krije ponos što je Borplastika od male tvrtke izrasla u grupaciju koja se može pohvaliti da ima tvrtke kćeri u Srbiji i Bosni i Hercegovini, te poslovne partnere u Makedoniji, Crnoj Gori, Kosovu, Mađarskoj i Rumunjskoj. Njihov je posao proizvodnja sustava za pročišćavanje voda i zraka.


Iz proizvodnog programa: bazeni

"BP Group je jedna od vodećih tvrtki u široj regiji koja se bavi zaštitom životne sredine proizvodnjom uređaja za pročišćavanje otpadnih voda i zraka. To su nam najprodavaniji uređaji", kaže Borbaš. Rado ističe, ne bez ponosa, da se on i njegovi radnici na taj način aktivno rade na očuvanju okoliša za buduće generacije. Borplastika je tako 2009. godine dobila nagradu "Zlatna kuna" za poslovanje u svojoj kategoriji, dok je ove godine za projekt "Sojenica: Kolijevka civilizacije postaje turističko središte" tvrtka dobila prvu hrvatsku nagradu za razvoj zelenog gospodarstva Greenovation i petogodišnje pravo korištenja jedinstvene oznake održivosti "Green mark".


Iz proizvodnog programa: drenažne kanalice

"Zaista imam sreću da volim svoj posao te da uz dobit ostvarujemo i glavni cilj, a to je da svojoj djeci i unucima ostavljamo očuvanu prirod", kaže Borbaš. Zadatak Borplastike je, kaže, pronalaziti rješenja i pomoći industriji koja u svojem proizvodnom procesu eventualno zagađuje okoliš.


Iz proizvodnog programa: pontoni

Specijalizirali su se za termoplastiku. Borbaš objašnjava da je u pitanju vrsta umjetnog materijala koji se grijanjem omekšava, a hlađenjem vraća u prvobitno stanje. Upravo se od takvog materijala u tvornici u Hrvatskoj proizvode pročišćivači voda i zraka. Borplastika ima prilično široki spektar kupaca – od industrijskih objekata, ugostitelja, autopraonica, benzinskih crpki pa do vlasnika kuća i stanova, dakle svih onih koji žele riješiti pročišćavanje otpadnih voda ili zraka unutar objekata.

"Tržište nas je prepoznalo kao kvalitetnu tvrtku koja se brine o zaštiti okoliša, a samim time nas i zadužilo da neprestano ulažemo u proizvodnju i tehnologiju, a to podrazumijeva i nove radnike BP Groupa", kaže Borbaš.


Iz proizvodnog programa: sabirne jame

Danas zapošljava tridesetak radnika. "Konstantno upošljavamo, prvenstveno inženjere i tehnologe", objašnjava Borbaš, a prije četiri su godine investirali u novu proizvodno – upravnu zgradu u vrijednosti preko milijun eura.

Kaže da su uspjeli zahvaljujući stalnim ulaganjem u znanje i praćenju novih tehnologija na tržištu zaštite okoliša. "To je naša snaga, a za to je uvjet da se naši djelatnici konstantno doškolovavaju te da su prisutni na raznim seminarima i predavanjima vezanim za poboljšanje naše proizvodnje", ističe Borbaš. Dodaje da je nove tehnologije nemoguće pratiti bez suradnje s akademskom zajednicom pa dodaje da iskustvo svoje tvrtke ujedinjuje sa stručnim znanjem pojedinih znanstvenika na Fakultetu kemijskog inženjerstva i tehnologije te Građevinskog fakulteta u Zagrebu.


Iz proizvodnog programa: spremnici za industriju

Borbaš se ne boji ulaska u EU, kao što se primjerice boje mnoge prehrambene tvrtke u Hrvatskoj.

"Smatramo da ćemo ulaskom u EU imati bolje uvjete za rad jer ćemo biti prisiljeni više poštovati zakonske regulative EU, vezane za zaštitu okoliša, a samim time sačuvati okoliš", zaključuje Borbaš.


Web stranica: BORPLASTIKA
Više o proizvodima: KATALOG


Izvor: Croenergo.eu





Post je objavljen 08.06.2013. u 23:59 sati.