Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nekretninezadar

Marketing

Trgovački centri više nisu meka isključivo za kupovinu

Nedostatka sadržaja u većini gradova, osobito onima srednje veličine, diktira modernim i uspješnim trgovačkim centrima potrebu da se transformiraju u multifunkcionalne centre slobodnog vremena, navode.
Dodatan sadržaj koji osim kupnje posjetiteljima nude u City Centru One odnosi se na organizaciju raznih događanja, promociju novih proizvoda i nagradne igre, odgovara Vlatka Svedružić, marketing i PR menadžerica City Centra One.
Osim stalnih usluga, poput besplatnog wireless interneta i poklon bonova, prije nekoliko mjeseci City Centar One krenuo je i s novim projektom Žuta srijeda, tijekom koje svake prve srijede u mjesecu trgovine u ovim centrima nude posebne popuste i ponude. Naši posjetitelji su izvrsno reagirali na ovaj projekt te on iz mjeseca u mjesec postiže sve bolje rezultate, ističe Svedružić stanovi Zadar.


Post je objavljen 04.06.2013. u 15:30 sati.