Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nekretninezadar

Marketing

Uspjeh tvrtke ne ovisi samo o proizvodu nego i samoprezentaciji

Uređenje poslovnog prostora je, na neki način, ambalaža cjelokupnog poslovnog procesa jedne tvrtke. Putem prvog dojma temeljenog na prostoru, većina klijenata će donijeti prvi sud o kompaniji. Stoga, nije čudno da uspješne tvrtke troše puno novca i angažiraju vrhunske stručnjake kako bi njihov poslovni prostor učinili ugodnim i reprezentativnim. Uspješni ljudi vode brigu o sebi i bitno im je kako ih njihova okolina doživljava.
To je, na neki način, njihova dužnost jer većina njih u društvenim sferama ima ulogu mentora ili idola. Uspjeh tvrtke ne ovisi samo o prezentaciji proizvoda ih usluga koje nudi na tržištu nego ovisi i o samoprezentaciji ustanove i njenih zaposlenika. Bez obzira na različite tehnološke napretke, brojne inovacije i trendove u uređenju interijera, u opremanju uredskih prostora važno je voditi se načelom funkcionalnosti i udobnosti.
Kako pojašnjava Dražen Skendrović, direktor jednog od značajnijih hrvatskih proizvođača uredskog namještaja, zagrebačkog Nord Produkta, u uredu provodimo najmanje osam sati dnevno i važno je da se u svom radnom kutku osjećamo ugodno te da nam organizacija prostora maksimalno olakšava ispunjavanje svakodnevnih zadataka i obveza.
U Nord Produktu kažu da su njihovi klijenti velike tvrtke i manji poduzetnici te da nema nekih pravila pri izboru namještaja. Direktor te tvrtka kaže da ovisno o veličini prostora i vlastitim potrebama, njihovi klijenti svoje urede opremaju odabirom pojedinačnih elemenata iz postojećeg asortimana Nord Produkta po vlastitom izboru ili se pak može organizirati proizvodnja asortimana po željama klijentovih arhitekata stanovi Zagreb Centar.



Post je objavljen 03.05.2013. u 11:00 sati.