Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/bogatstvosreca-zdravlje

Marketing

14. POGLAVLJE

14. POGLAVLJE

DOJAM RASTA

Bez obzira na to hoćete li promijeniti posao ili ne, vaše trenutačne djelatnosti moraju se odnositi na vaš sadašnji posao.
Možete doći do posla koji želite, konstruktivno radeći na poslu u kojem ste već
utemeljeni, tako da svoj dnevni posao odradite na Određen način.
Sve dok se vaš posao svodi na rad s drugim ljudima, bilo izravno ili neizravno, glavni motiv svih vaših napora mora biti prenošenje dojma rasta u njihove umove.
Rast je ono što svi ljudi traže; to je nagon Bezoblične inteligencije u njima koji traži svoj puni izraz.
Želja za rastom urođena je cjelokupnoj prirodi, to je temeljni poriv svemira. Sve
ljudske djelatnosti temelje se na želji za rastom; ljudi žele više hrane, više odjeće, bolje utočište, više luksuza, više ljepote, više znanja, više užitka – rast u svačemu, više života.
Svako je biće neophodno potrebito neprestanog napredovanja. Tamo gdje rast života prestaje, odmah dolazi do rasula i smrti.
Čovjek to zna instinktivno, pa stoga uvijek traži više. Taj zakon stalnog rasta iznio je Isus u paraboli o talentima17 (ili minama18): samo oni koji dobiju više zadržavaju nešto; a od onoga koji nema oduzet će se čak i ono što ima.
Normalna želja za povećanjem bogatstva nije zlo niti stvar vrijedna prijekora. To je naprosto želja za životom u većem obilju. To je težnja.
Kako je to najdublji nagon prirode, svi su ljudi privučeni onime tko im može dati više sredstava za život.
Nastavljajući djelovati na Određen način, kako je prethodno opisano, dobivate
stalni rast i istodobno ga dajete svima s kojima imate posla. Vi ste stvaralačko središte iz kojega se rast daje svima.
Budite sigurni u to i prenesite ovu činjenicu svakom muškarcu, ženi i djetetu s kojim dolazite u kontakt. Nije bitno o koliko je malom prijenosu riječ. Makar kad djetetu prodate lizalicu, u nju unesite misao o rastu i uvjerite se kako je kupac
pod utjecajem te misli.
Prenosite dojam napredovanja u svemu što radite, tako da svi ljudi prime dojam kako ste vi Čovjek Napretka i kako potičete napredak svih koji s vama imaju
posla. Čak i ljudima koje susrećete, neovisno o bilo kakvom poslu, dakle onima kojima ne pokušavate ništa prodati, prenesite misao o rastu.
Taj dojam možete prenijeti zadržavajući nepoljuljanu vjeru da ste upravo vi na
Putu Rasta i dopuštajući da vam ta vjera nadahnjuje, ispunjava i prožima svako djelo.
Sve što činite, činite čvrsto uvjereni da ste osobnost u napretku, te da svakome donosite napredak.


17 Matej 25:14-30
18 Luka 19:12-27

Osjećajte da se bogatite, te da tako bogatite i druge, donoseći svima dobrobit.
Ne razmećite se i ne hvalite se svojim uspjehom, i ne govorite o njemu bespotrebno. Prava se vjera nikada ne hvasta.
Kada god naiđete na hvalisavca, znajte da je potajno sumnjičav i uplašen.
Jednostavno, osjećajte vjeru i dopustite joj da se očituje u svakom poslu. Neka svako vaše djelo, ton glasa i pogled izraze smirenu sigurnost u to da se bogatite, te da ste već bogati.
Riječi neće biti potrebne da drugima prenesete taj osjećaj. U vašoj nazočnosti, oni će osjećati rast i bit će privučeni vama.
Morate druge ljude tako zadiviti da osjete kako im druženje s vama donosi rast. Pazite na to da im dajete veću uporabnu vrijednost od gotovine koju uzimate od njih.
Budite iskreno ponosni čineći to. Neka to svi znaju, pa vam neće uzmanjkati kupaca. Ljudi idu tamo gdje dobivaju više, a Svevišnji koji želi rast u svima, i koji
zna sve, slat će vam ljude koji nikad nisu ni čuli za vas. Vaš će posao munjevito rasti i bit ćete iznenađeni neočekivanim dobicima. Moći ćete iz dana u dan raditi
sve veće poslovne kombinacije, osigurati veću korist, te prijeći na prikladniji posao ako ćete tako htjeti.
No čineći sve to, nikada ne smijete iz vida ispustiti viziju svoga cilja, niti svoju
vjeru i namjeru da dobijete ono što želite. Dopustite mi još koje upozorenje o motivima.
Budite svjesni podmuklih iskušenja da želite imati moć nad drugim ljudima.
Za nerazvijeni ili djelomično razvijeni um nema većeg užitka od izražavanja moći ili dominacije nad drugima. Želja za vladanjem radi sebičnog zadovoljavanja – prokletstvo je ovoga svijeta. Kroz čitavu povijest kraljevi i vladari natapali su zemlju krvlju u bitkama koje su vodili kako bi proširili svoj teritorij, ali ne zato da bi dali više života svima, nego da bi ojačali vlastitu moć.
I danas je glavni motiv u poslovnom svijetu isti – ljudi postrojavaju vojske dolara i gaze preko leševa milijuna u istoj suludoj borbi za moći nad drugima. Kraljevi
trgovine, poput onih političkih, nadahnuti su žudnjom za moći.
Isus je u toj žudnji za vladanjem vidio pokretački nagon zlog svijeta koji je želio srušiti. Pročitajte 23. poglavlje Evanđelja po Mateju, pa ćete vidjeti kako
prikazuje pohlepu farizeja koji žele da ih se zove "vođama", koji se uzvisuju, koji vežu i ljudima na pleća tovare teška bremena19. Zapazit ćete kako tu pohotu uspoređuje s bratskim traganjem za Općim Dobrom čemu poučava svoje učenike.
Čuvajte se iskušenja da želite biti autoritet, da postanete "vođa", da vas se smatra nekim tko je iznad obične gomile, da zadivljujete druge svojom raskoši itd.
Um koji traži vlast nad drugima, natjecateljski je um, a on nije stvaralački. Kako biste ovladali svojim okruženjem i svojom sudbinom nije nužno da vladate nad
drugima. Zapravo, kad upadnete u svjetsku borbu za uzvišene položaje, počinju


19 Matej 23:4
vas osvajati sudbina i okruženje, te vaše bogaćenje postaje tek stvar slučaja i mozganja.
Čuvajte se natjecateljskog uma!!! Nema bolje izjave o načelu stvaralačkog djelovanja od one čuvene izjave "Zlatnog Pravila" Jonesa Toledskog20: "Što želim za sebe, želim za svakoga"21.




20 Samuel Milton Jones (1846. – 1904.), s nadimkom "Zlatno Pravilo" Jones Toledski, bio je gradonačelnik grada Toleda (Toledo, Ohio, SAD). Postao je poznat zagovarajući zlatno pravilo.
21 Zlatno pravilo označava etičko načelo ponašanja pojedinca prema bližnjemu kako i sâm
očekuje od drugoga prema sebi. Arhetip je ljudskog ponašanja u zajednici. U socijalnom smislu zlatno pravilo slijedi načelo uzajamnosti i djeluje stabilizirajuće na društvo. Pojam zlatno pravilo rabi se tek od 18. stoljeća osobito na engleskom govornom području, a nakon Prvoga svjetskog rata i u drugim jezicima.


Post je objavljen 31.03.2013. u 22:30 sati.